SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Papież przyciąga tłumy

Sukces pisma "Wielka Encyklopedia Jana Pawła II", wydanego przez Edipresse

Wydana 25 września "Wielka Encyklopedia Jana Pawła II" sprzedała się do dnia 1 października w ilości ponad 125 tysięcy egzemplarzy.

Autorem tej wyjątkowej publikacji jest Grzegorz Polak - laureat ubiegłorocznej edycji nagrody im. biskupa Jana Chrapka "Ślad". "Wielka Encyklopedia Jana Pawła II" jest jedynym tego typu wydawnictwem na świecie. Pierwszy tom encyklopedii, zawierający hasła od A do At jest dostępny w księgarniach i punktach sprzedaży prasy, po promocyjnej cenie 6, 99 zł. Kolejne tomy będą ukazywały się co dwa tygodnie. W sumie zaplanowano co najmniej czternaście tomów tego niezwykłego wydawnictwa. Dotychczas opracowano ponad 4, 5 tysiąca haseł i zebrano ponad 900 zdjęć związanych z osobą Jana Pawła II.

Sprzedaży pierwszego tomu encyklopedii towarzyszyła kampania telewizyjna w TVP1, TVP2, TVN i Polsacie. Za kreację i produkcję spotu odpowiedzialny był dział marketingu Edipresse Polska S.A. Zakupem mediów zajął się Universal McCann.

Dołącz do dyskusji: Papież przyciąga tłumy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl