SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

PayU przeprasza za problemy z „Płatnością Allegro”

W ostatnich dniach na niektórzy użytkownicy Allegro mieli trudności z realizowaniem transakcji w ramach opcji „Płatność Allegro”. Obsługująca ją firma PayU wyjaśnia, że wynika to z problemów z częścią aplikacyjną jej serwisu.

„Od kilku dni Allegro nie księguje części wpłat dokonanych poprzez „Płatność Allegro”. Wpłaty wiszą jako rozpoczęte, mimo że użytkownicy wpłacili pieniądze i liczyli na szybką wysyłkę przedmiotów” - skarżył się na Wykopie jeden ze użytkowników. „Ludzie mi zapłacili przez PayU, ja im towaru nie wysyłam, bo nie otrzymałem od nich pieniędzy, ale wpłaty mam rozpoczęte + niektóre osoby mi udowodniły wpłaty, przesyłając pdfy wygenerowane przez ich banki z przelewami” - opisywał inny na forum dyskusyjnym Allegro. „Miałem okazję sprzedać 2 dni temu pewien przedmiot. Kupujący zapłacił oczywiście przez PayU. Nim wpłata dotarła do mnie, minęło dobre 10 godzin. Teraz czekam na wypłatę środków i zawsze odbywało się to w ciągu 24h. Teraz nadal jest status wypłaty jako Rozpoczęta. Ciekawe, ile przyjdzie mi czekać” - relacjonował kolejny.

Obsługujące opcję „Płatność Allegro” PayU wyjaśnia, że przyczyną tych opóźnień jest chwilowa przerwa w obsłudze części transakcyjnej serwisu payu.pl, która nastąpiła we wtorek. „Jeśli użytkownik, w trakcie tej przerwy, czyli od godz. 11:19 do godz. 12:15, chciał zapłacić za przedmioty zakupione na Allegro i wypełnił Formularz Opcji Dostawy, po wybraniu przycisku ‘płacę’ wyświetliła mu się plansza z informacją o zakłóceniach w działaniu serwisu payu.pl, co powodowało brak możliwości zlecenia płatności” - opisuje firma. „Jeśli jednak płatność została zlecona bezpośrednio przed awarią, to została ona rozliczona z opóźnieniem - natychmiast po usunięciu problemu” - zaznacza.

PayU przeprasza wszystkich użytkowników Allegro, którzy w wyniku tej sytuacji mieli problemy z pomyślnym zakończeniem transakcji. „Ciągle pracujemy nad udoskonaleniem naszego systemu, by cały proces był wygodny i szybki zarówno dla kupujących, jak i sprzedających” - podkreśla firma.

Dołącz do dyskusji: PayU przeprasza za problemy z „Płatnością Allegro”

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
allegrowicz
Allegro niech najpierw przeprosi za wysokie prowizje od sprzedaży. :)
0 0
odpowiedź
User
jeleniagora
Obudzili sie teraz ,ja mialem nieprzyjemną wymiane e-meil'i z tego powodu.Zaplacilem przez to cale "P.U coś tam a dostawca dal mi negatywa ze kasy nie ma !!!
0 0
odpowiedź
User
Zeus
Śmieszni są, jak piszą o sukcesach to zawsze z payu podpisują kogoś z nazwiska, a jak coś jest spier.... to już nie.

A po za tym dziwię się sklepom i serwisom, które korzystają z tego systemu - barometru dużej firmy internetowej, który pozwala im szybko kopiować rozwijające się biznesy.
0 0
odpowiedź