Pisma telewizyjne w czołówce sprzedaży dwutygodników. „Tele Świat” najchętniej kupowany w listopadzie (top 24)
W listopadzie 2015 roku pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich dwutygodników zajął „Tele Świat”. Top 24 dwutygodniki w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem telewizyjnego dwutygodnika „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie 2015 roku wyniosła 323 781 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2014 roku była ona niższa o 2,05 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajęła „Przyjaciółka” (Edipresse Polska). Wynik sprzedażowy tego tytułu w badanym okresie zmniejszył się o 18,42 proc. do poziomu 229 347 egz.
Podium zamyka dwutygodnik „Party” (Edipresse Polska), którego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 14,79 proc. do 206 069 egz. Tytuł ten rok wcześniej był czwarty.
Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia najwięcej, bo cztery pozycje zajęły magazyny z programem telewizyjnym. Po dwa miejsca przypadły dwutygodnikom poradnikowym oraz tytułom people, a po jednym - magazynowi o serialach oraz pismu z segmentu real life stores.
Wirtualnemedia.pl |
listopad |
|||||
ZKDP |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Tele Świat |
479 938 |
323 781 |
323 781 |
479 728 |
330 572 |
330 572 |
Przyjaciółka |
295 564 |
229 347 |
229 347 |
377 050 |
281 132 |
281 132 |
Party Życie Gwiazd |
297 458 |
206 136 |
206 069 |
357 839 |
241 908 |
241 841 |
TV14 |
278 243 |
183 408 |
183 408 |
267 400 |
183 545 |
183 545 |
Tina |
284 638 |
180 105 |
180 105 |
352 452 |
242 467 |
242 467 |
Świat Seriali |
288 584 |
179 944 |
179 944 |
269 890 |
164 342 |
164 342 |
Show |
271 625 |
165 829 |
165 829 |
312 455 |
208 838 |
208 838 |
Tele Max |
234 948 |
147 511 |
147 511 |
232 406 |
157 209 |
157 209 |
Z Życia Wzięte |
227 390 |
137 874 |
137 874 |
276 180 |
160 539 |
160 539 |
Super TV |
208 626 |
121 016 |
121 016 |
216 929 |
141 027 |
141 027 |
Naj |
174 332 |
103 376 |
103 376 |
174 965 |
120 092 |
120 092 |
Pani Domu |
146 890 |
99 573 |
99 482 |
217 000 |
136 296 |
136 205 |
Bravo Sport |
149 953 |
97 266 |
97 266 |
144 966 |
120 193 |
120 193 |
Viva |
149 534 |
90 216 |
90 216 |
222 078 |
111 038 |
111 038 |
Takie jest Życie |
187 399 |
89 897 |
89 897 |
169 977 |
89 115 |
89 115 |
Flesz Gwiazdy & Styl |
143 380 |
98 650 |
82 984 |
214 310 |
125 364 |
124 880 |
Sukcesy i Porażki |
135 250 |
79 586 |
79 586 |
163 250 |
91 799 |
91 799 |
Relaks |
132 481 |
61 290 |
61 290 |
161 984 |
75 911 |
75 911 |
Ekran TV |
81 593 |
44 300 |
44 300 |
96 084 |
52 771 |
52 771 |
Gala |
114 204 |
43 334 |
43 064 |
107 000 |
52 587 |
52 538 |
Bravo |
102 428 |
36 155 |
36 155 |
149 966 |
74 863 |
74 863 |
Kaczor Donald |
39 980 |
17 811 |
17 811 |
40 790 |
20 410 |
20 410 |
Forum |
31 000 |
15 039 |
15 039 |
37 000 |
15 344 |
15 344 |
Puls Medycyny |
17 000 |
2 774 |
2 736 |
17 000 |
3 261 |
3 232 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Pisma telewizyjne w czołówce sprzedaży dwutygodników. „Tele Świat” najchętniej kupowany w listopadzie (top 24)