PKO BP rozpoczął przetarg na agencję interaktywną
Ruszył przetarg na obsługę PKO BP w zakresie marketingu interaktywnego. W rywalizacji bierze udział kilka największych w Polsce agencji interaktywnych.
Rozpoczęty właśnie przetarg dotyczy obsługi w zakresie marketingu interaktywnego nie tylko PKO Banku Polskiego, lecz także innych podmiotów należących do Grupy Kapitałowej PKO BP.
-Wybranej agencji zostanie powierzone zarówno przygotowywanie kreacji do kampanii internetowych, jak i prowadzenie wszelkich form marketingu interaktywnego, zakup mediów elektronicznych, projektowanie oraz budowa serwisów internetowych i interfejsów użytkownika w bankomatach - opisuje Marek Kłuciński, dyrektor departamentu strategii marketingowej w PKO BP.
Do pierwszego etapu przetargu zaproszono kilka największych w Polsce agencji interaktywnych, które mają przedłożyć swoje prezentacje i portfolia oraz zadeklarować chęć udziału w dalszej części postępowania. W kolejnym etapie postępowania firmy otrzymają materiały SIWZ wraz z zadaniami przetargowymi. Ze zwycięską agencją PKO BP przewiduje podpisanie trzyletniej umowy o współpracy.
Dołącz do dyskusji: PKO BP rozpoczął przetarg na agencję interaktywną