SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Popcorn' w dół o 20 proc. - zyskuje 'Fun Club'

Liderem sprzedaży wśród miesięczników młodzieżowych w czerwcu 2009 roku był magazyn "Fun Club" (Wydawnictwo Bauer). Największy spadek sprzedaży zanotowała "Dziewczyna" (Axel Springer Polska).

Sprzedaż ogółem "Fun Club" w czerwcu 2009 r. wyniosła 130 104 egz. i była o 27 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Twist" (Wydawnictwo Bauer), który w czerwcu br. sprzedał się w ilości 113 066 egz. (wzrost o 0,5 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się "Popcorn" (Axel Springer Polska)ze sprzedażą ogółem na poziomie 99 857 egz. (spadek o 20 proc.).

czerwiec


2009

2008

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Fun Club 130 104 102 133
Twist 113 066 112 827
Popcorn 99 857 123 756
Dziewczyna 92 040 136 719
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki 66 549 86 512

Porównując dane z czerwca br. do danych z poprzedniego miesiąca, widać, że wzrosła sprzedaży większości miesięczników.

2009


czerwiec

maj

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Fun Club 130 104 106 941
Twist 113 066 137 276
Popcorn 99 857 103 379
Dziewczyna 92 040 89 305
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki 66 549 59 542

Dołącz do dyskusji: 'Popcorn' w dół o 20 proc. - zyskuje 'Fun Club'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl