SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Presspublica chce za tydzień wznowić „Bloomberg Businessweek Polska”

Presspublica potwierdziła oficjalnie, że negocjuje z wydawnictwem Bloomberg kupno licencji na wydawanie magazynu „Bloomberg Businessweek Polska”, z którego na początku października zrezygnowała Platforma Mediowa Point Group.

- Prowadzimy w tej sprawie rozmowy, współpraca musi opierać się na korzystnej dla obu stron umowie, a takiej nie da się podpisać impulsowo - tak negocjacje z Bloombergiem opisuje Grzegorz Hajdarowicz, prezes Presspubliki. - Myślę, że w tym tygodniu umowa zostanie podpisana i że 22 października tytuł znajdzie się w kioskach - deklaruje.

W zeszłym tygodniu media podały, że Presspublica oferuje już firmom powierzchnię reklamową w „Bloombergu Businessweek Polska”. Na razie nie wiadomo, jaki będzie skład redakcyjny magazynu, ale naturalnym posunięciem wydaje się oparcie go na redakcjach ekonomicznych wydawanych przez Presspublikę dzienników „Rzeczpospolita” i „Parkiet”.

Od września ub.r. do początku października br. „Bloomberg Businessweek Polska” wydawała Platforma Mediowa Point Group. Rezygnując z tytułu, firma uzasadniała, że nie osiągnął on zakładanych wyników biznesowych i nie przekroczył progu rentowności (przeczytaj o tym więcej).


 

Dołącz do dyskusji: Presspublica chce za tydzień wznowić „Bloomberg Businessweek Polska”

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tom
Dobre posuniecie
0 0
odpowiedź
User
postprzekroj
...co oznacza, ze do konca roku tytyl upadnie...
0 0
odpowiedź
User
Miś Uszatek
Świetna okładka na zdokumentowanie tematu! Ciekawe czy nowy właściciel tez będzie chciał podbić biznesowych czytelników zatrudniając do pisania tekstów studentów.
0 0
odpowiedź