Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
Axel Springer Polska wybrało agencję kreatywną, która przygotuje kampanię reklamową dla nowej koncepcji Olivii. Rozpisany przed dwoma tygodniami przetarg wygrała agencja Upstairs Young & Rubicam. Olivia po zmianach ukaże się na rynku w październiku. Założenie nowej koncepcji to mocniejsze stargetowanie magazynu na czytelniczki w wieku 20-30 lat, mieszkające w dużych miastach. (więcej poniżej)
Zamów Newsletter Wirtualnemedia.pl wersja bezpłatna |
- wysyłany codziennie do 7.00 |
- aktualne wiadomości ze świata mediów, internetu i reklamy na Twój adres emailowy |
- informacje o konkursach |
- inne dodatkowe "ekskluzywne" informacje |
W pole "adres-email" należy wpisać adres emailowy i następnie zatwierdzić (trzeba wcisnąć przycisk).
Po wykonaniu tych czynności na podany adres emailowy przyjdzie email z prośbą o potwierdzenie.
| |
| |
"Olivia przestanie być klasycznym poradnikiem, a stanie się źródłem inspiracji i pomysłów. Zarówno pod względem merytorycznym, jak i graficznym będzie najbardziej ekskluzywnym pismem w segmencie" - mówi Małgorzata Barankiewicz, dyrektor wydawniczy tytułów kobiecych.
Dołącz do dyskusji: Przetarg Olivii rozstrzygnięty