Red Bull promuje ostatnie zawody na Stadionie 10-lecia - wideo
Rozpoczęła się kampania reklamowa imprezy Red Bull Fighters Super Session, która na początku września będzie ostatnimi zawodami sportowymi rozgrywanymi na Stadionie Dziesięciolecia.
Główną częścią promującej to wydarzenie pod hasłem "Red Bull X-FIghters - Wielkie sportowe pożegnanie Stadionu 10-lecia" kampanii informacyjno-reklamowej jest wyreżyserowany przez Janusza Mazurczaka spot telewizyjny. W pierwszej części nawiązuje on do bogatej historii sportowej burzonego obecnie obiektu, a w drugiej prezentuje popisy motocyklistów - w tym pierwszego Polaka w teamie Red Bull X-Fighters - Bartka Ogłazy. W spocie słychać skomponowaną przez Kazimierza Serockiego "Pieśń Młodości" oraz "Go shred" autorstwa Chrisa Langa i Erica Cunninghama.
Akcja skierowana jest głównie do odbiorców w wieku 15-29 lat i oprócz informowania o zawodach ma promować wizerunek marki Red Bull.
Oprócz spotów telewizyjnych trwająca od 13 czerwca do 5 września kampania obejmuje kino, prasę, internet, outdoor, ambitne, POS i BTL. Jej przygotowaniem zajęły się agencja BuM i dom produkcyjny Blast Factor, a media zakupił dom mediowy MPG.
Zaplanowana na 6 września Red Bull 10-Fighters Super Session to finał światowej serii zawodów akrobacji motocyklowych, który po raz pierwszy będzie miała miejsce się w Polsce. Finał będzie zarazem ostatnim wydarzeniem sportowym zorganizowanym na Stadionie Dziesięciolecia w Warszawie. W zawodach wezmą udział największe gwiazdy tej dyscypliny: Travis Pastrana, Mat Rebeaud, Robbie Madison i Ronnie Renner. W niecce stadionu powstaną trybuny dla 50 tys. widzów oraz specjalne rampy dla zawodników.
Dołącz do dyskusji: Red Bull promuje ostatnie zawody na Stadionie 10-lecia - wideo