Reebok planuje działa marketingowe na igrzyska
Reebok postanowił ponownie zastanowić się nad swoim planem marketingowym w trakcie zbliżających się igrzysk olimpijskich w Pekinie.
Wchodząca w skład Adidas Group marka odzieży sportowej napotkała na wiele "praktycznych i logistycznych" przeszkód we współpracy z chińskimi władzami - informuje serwis Brand Republic.
W związku z tym Reebok prawdopodobnie zrezygnuje z planu stworzenia w trakcie sierpniowej imprezy firmowego miejsca, gdzie miałyby się spotykać media, zaproszeni goście i sportowcy. Wcześniej takie centrum było kluczowym elementem kampanii marketingowej marki.
Reebok nie ujawnił o jakie dokładnie problemy chodzi. Poinformował tylko, że będzie szukał innych sposobów na zaprezentowanie swojej marki i umożliwienie mediom dostępu do sportowców w trakcie olimpiady.
"Media mają dostęp do wszystkich sportowców poprzez oficjalne kanały. W przeszłości na tego typu imprezach zawsze próbowaliśmy dać mediom dodatkowy dostęp" - stwierdziła rzeczniczka Reeboka.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Reebok planuje działa marketingowe na igrzyska