Reklama zewnętrzna w górę
Wydatki na reklamę zewnętrzną w USA wyniosły w ubiegłym roku 7,3 miliarda dolarów.
To o 7 procent więcej w porównaniu z rokiem 2006 - informuje serwis Brandweek, powołując się na dane przedstawione przez Outdoor Advertising Association of America (OAAA).
Według przedstawicieli OAAA, reklama zewnętrzna była w minionym roku jednym z najmocniejszych segmentów medialnego rynku i rozwijała się w szybszym tempie niż cała branża.
Wydatki zwiększyły się w siedmiu z dziesięciu najważniejszych kategorii reklamy outdoor. Najwyższy wzrost (o 35,7 procenta do 483 milionów dolarów) odnotowano w kategorii 'komunikacja'. Następne pod tym względem były 'motoryzacja' (wzrost o 11,8 procenta) oraz 'ubezpieczenia i nieruchomości' (wzrost o 9,2 procenta).
Z kolei trzy kategorie, gdzie wydatki się zmniejszyły to 'media i reklama' (o 0,3 procenta), 'sprzedaż' (o 4,7 procenta) oraz 'usługi finansowe' (o 3 procent).
źródło: Brandweek
Dołącz do dyskusji: Reklama zewnętrzna w górę