SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Reklama zewnętrzna w górę

Wydatki na reklamę zewnętrzną w USA wyniosły w ubiegłym roku 7,3 miliarda dolarów.

To o 7 procent więcej w porównaniu z rokiem 2006 - informuje serwis Brandweek, powołując się na dane przedstawione przez Outdoor Advertising Association of America (OAAA).

Według przedstawicieli OAAA, reklama zewnętrzna była w minionym roku jednym z najmocniejszych segmentów medialnego rynku i rozwijała się w szybszym tempie niż cała branża.

Wydatki zwiększyły się w siedmiu z dziesięciu najważniejszych kategorii reklamy outdoor. Najwyższy wzrost (o 35,7 procenta do 483 milionów dolarów) odnotowano w kategorii 'komunikacja'. Następne pod tym względem były 'motoryzacja' (wzrost o 11,8 procenta) oraz 'ubezpieczenia i nieruchomości' (wzrost o 9,2 procenta).

Z kolei trzy kategorie, gdzie wydatki się zmniejszyły to 'media i reklama' (o 0,3 procenta), 'sprzedaż' (o 4,7 procenta) oraz 'usługi finansowe' (o 3 procent).

źródło: Brandweek

Dołącz do dyskusji: Reklama zewnętrzna w górę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl