SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Reklamy produktowe w ‘nadprzyrodzonej’ kampanii „OBI tak to robi” (wideo)

Ruszyła produktowa odsłona kampanii reklamowej marketów budowlanych OBI nawiązującej do stylistyki fantasy. Akcję, prowadzoną pod hasłem „OBI tak to robi”, przygotowały firmy Ogilvy & Mather Advertising, Redworks, Televisor i Pan Media Western.

Kampania „OBI tak to robi” zaczęła się na początku marca reklamami wizerunkowymi pokazującymi mężczyznę o nad przyrodzonych zdolnościach pracującego w sklepie OBI jako doradca klientów (obejrzyj ten spot). Trafiające właśnie do emisji reklamy skupiają się na potrzebach klientów i odpowiadających im produktach dostępnych w OBI. W pierwszym spocie prezentowane są urządzenia i wyposażenie ogrodu.

Reklamy poprzez mniejsze eksponowanie promocyjnych cen produktów mają podkreślać rolę marki w procesie remontowym czy dekoracyjnym. W efekcie kampania ma dotrzeć także do osób, które nie prowadzą obecnie dużych prac budowlanych.

Akcja jest prowadzona w telewizji, radiu, internecie, na outdoorze oraz w samych sklepach OBI. Kreację i strategię kampanii przygotowała agencja Ogilvy & Mather Advertising. Spoty wyreżyserował Michał Sabliński, wyprodukował dom produkcyjny Redworks (który przygotował też materiały BTL), a postprodukcją zajęło się studio Televisor.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Pan Media Western.

Dołącz do dyskusji: Reklamy produktowe w ‘nadprzyrodzonej’ kampanii „OBI tak to robi” (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
:P
Autor komentarza pewnie nie ogarnia, ze to aluzja do Obi-Wana Kenobiego, prawda? :) "Mezczyzna o nadprzyrodzonych zdolnosciach". Gdyby zrobili aluzje do Wolverine bylyb zapewne "mezczyzna o nadspodziewanie dlugich paznokciach" :D

Swoja droga to jedna z niewiele reklam, ktora moge obejrzec bez takiego wewnetrzego "fuj". A gdyby wlozyli w nia nieco wieksza kase (o zatrudnieniu Evana McGregora nawet nie marze) byloby nawet zabawne, Tym niemniej plusik za kreatywnosc.

0 0
odpowiedź
User
he he
blender
0 0
odpowiedź