RMF umacnia pozycję
Radio Zet, mimo kosztownej kampanii z Madonną, traci udział w rynku
Czy kosztowna kampania reklamowa Radia Zet z gwiazdą muzyki pop - Madonną nie sprawdziła się? Taki wniosek można wysunąć po analizie najnowszych danych badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company.
Udział w rynku słuchalności Radia Zet wyniósł w okresie listopad-grudzień 2005 tylko 19,1% i był najniższy od kilkunastu miesięcy.
Jak powiedział nam jeden z analityków rynku radiowego kampania reklamowa Radia Zet z Madonną była przegrzana PR-owska, kiepski spot, fatalny i śmieszny udział Zamachowskiego. Słowem widać, że podobnie jak z Lindą kampania się nie udała.
Pozycje lidera utrzymuje RMF FM, zyskuje także "Trójka".
Udział w rynku słuchalności | |||
|
wrzesień - listopad 2004 |
październik : grudzień 2004 |
listopad 2004 : styczeń 2005 |
RMF |
22,7% |
22,3% |
22,6% |
Zet |
20,6% |
19,6% |
19,1% |
PR1 |
15,0% |
15,6% |
15,3% |
PR3 |
5,8% |
6,2% |
6,3% |
Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, IX-I 2005, ogół badanych |
Zasięg dzienny | ||
|
wrzesień - listopad 2004 |
listopad 2004 : styczeń 2005 |
RMF |
27,9% |
28,0% |
Zet |
25,5% |
24,4% |
PR1 |
16,5% |
16,1% |
PR 3 |
6,7% |
7,2% |
Najnowsze dane wskazują też na wyraźne umocnienie pozycji RMF FM jako lidera swojej w grupie docelowej 25-39 lat. Przewaga nad kolejną stacją wynosi blisko 6%. Stale wzrasta także udział RMF FM w rynku słuchalności w stosunku do dwóch poprzednich fal.
Udział w rynku słuchalności | |||
|
wrzesień -listopad 2004 |
październik 2004 : grudzień 2004 |
listopad 2004 : styczeń 2005 |
RMF FM |
28,5% |
29,2% |
30,0% |
Radio Zet |
26,9% |
25,3% |
24,2% |
PR 3 |
7,1% |
7,2% |
7,4% |
PR 1 |
4,9% |
5,1% |
4,9% |
Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, osoby w wieku 25-39 lat |
Dołącz do dyskusji: RMF umacnia pozycję