SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Rzeczpospolita” promuje się w dyskontach i na stacjach benzynowych

Dziennik „Rzeczpospolita” (Gremi Media) rozpoczyna kampanię reklamową w sieci sklepów Dino i wybranych stacjach benzynowych – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. 

„Rzeczpospolita", dostępna we wszystkich sklepach sieci Dino, od dziś promuje się w drukowanej gazetce tej sieci, ukazującej się w cyklu tygodniowym.  W październiku 2024 „Rzeczpospolita" jest również promowana we wszystkich punktach sieci stacji benzynowych BP, Circle K, Shell.  

– Jesteśmy przekonani, że przełoży się to na pozytywne wyniki sprzedażowe – komentuje dla Wirtualnemedia.pl Cezary Piernikowski, dyrektor marketingu i komunikacji Gremi Media.

Za dystrybucję „Rzeczpospolitej” odpowiada Kolporter.

Zobacz: W nowym sklepie Dino zrobimy zakupy nie wchodząc do środka 

Według danych Polskich Badań Czytelnictwa w drugim kwartale br. średnia sprzedaż ogółem „Rzeczpospolitej” zmalała rok do roku o 18,03 proc. do 25 220 egz.

Sieć Dino ma w Polsce ponad 2,5 tysiąca sklepów, głównie w zachodniej części Polski.

Przychody grupy kapitałowej Dino Polska w pierwszej połowie 2024 roku wyniosły 13,91 mld zł, o 15,1 proc. więcej niż przed rokiem. Sprzedaż porównywalna w tym okresie zwiększyła się o 6,4 proc., podczas gdy rok wcześniej dynamika sięgnęła 23,3 proc.  

W drugim kwartale br. przy wzroście przychodów o 10,6 proc. do 7,24 mld zł sprzedaż porównywalna zwiększyła się tylko o 1,8 proc. (wobec 20,3 proc. rok wcześniej).

Dołącz do dyskusji: „Rzeczpospolita” promuje się w dyskontach i na stacjach benzynowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl