SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Santo dla Vodafone

Operator komórkowy Vodafone przeniósł swój globalny kreatywny budżet reklamowy z agencji BBH do Santo.

Santo to mało znana argentyńska agencja reklamowa. W ubiegłym roku otworzyła ona swoje biura w Londynie, a jej większościowym udziałowcem jest holding WPP Group.

Wcześniej Santo pracowała przy należącej do Unilever marce Lux. Z kolei obecnie współpracuje z firmą Coca-Cola nad jej globalnymi działaniami marketingowymi związanymi z przyszłorocznymi Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej w RPA.

Dołącz do dyskusji: Santo dla Vodafone

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl