Sare lekarstwem na spam
Jak wynika z badań The Pew Internet & American Life Projekt aż 77% Internautów przyznaje, że ze względu na spam korzystanie z Internetu jest nieprzyjemne, a 22% z nich spam skłonił nawet do ograniczenia korzystania z poczty elektronicznej
Ogromna ilość nieproszonej korespondencji i jej negatywny wpływ na odbiorców sprawiają, że wiele firmy waha się przed wykorzystywaniem e-mail marketing w obawie przed ewentualnymi konsekwencjami posądzenia o bezprawne działania. Od pierwszych wdrożeń SARE - pierwszego polskiego narzędzia do e-mail marketingu dostępnego w modelu ASP, jej przedstawiciele położyli duży nacisk na dostarczanie swoim klientom maksimum wiedzy na ten temat i edukowaniem w zakresie bezpiecznego wykorzystania poczty elektronicznej.
Podczas III Kongresu Public Relations w Rzeszowie sponsorowanego przez SARE, jej reprezentanci zapoznali zgromadzonych z możliwościami i obszarami wykorzystania e-mail marketingu w działaniach PR miedzy innymi jako narzędzie wspierające komunikacje wewnętrzną, wspomagające programy lojalnościowe i relacje inwestorski, czy usprawniające postępowanie w sytuacjach kryzysowych.
Również na tegorocznych Międzynarodowych Dniach Marketingu Bezpośredniego Boomerang nie zabrakło przedstawicieli SARE. Tomasz Pruszczyński w swojej prelekcji "Jak nie zostać spamerem" poruszył zagadnienia dotyczące działań podejmowanych w celu uchronienia się przed spamem i tworzenia wysyłek zgodnych z prawem, a także zaprezentował co zrobić, gdy ktoś posądzi nas o spam.
"Celem naszych działań związanych z promowaniem e-mail marketingu, jest nie tylko pokazanie jego skuteczności w działaniach handlowo-promocyjnych, ale również edukacja i zapoznawanie klientów z problematyką spamu. Podczas naszych wystąpień na licznych prelekcja poświęconych marketingowi w sieci staramy się udowodnić, że e-mail marketing może przynosić pozytywne efekty, pod warunkiem, że jest świadomie wykorzystywany i wspierany sprawdzonymi rozwiązaniami technologicznymi. Wciąż rosnąca ilość firm korzystających z SARE to dla nas dowód, że nasze działania przynoszą efekty, a nasi klienci, podobnie jaki my chcą skutecznie przeciwstawić się spamowi." - powiedział Krzysztof Dębowski, specjalista SARE.
"Twórcy SARE, już na etapie projektowania narzędzia duży nacisk położyli na aspekt obrony klientów przed spamem. Dlatego też system dokładnie chroni przechowywane w nim dane, kontroluje przebieg każdej wysyłki, rozpoznają błędnie podane adresy e-mail i co ważne, nie pozwala na przypadkową lub kilkukrotną wysyłkę jednej wiadomości. Wszystko to sprawia, że SARE jest narzędziem w pełni bezpiecznym, usprawniającym firmom legalny marketing z wykorzystaniem poczty e-mail." - powiedział Tomasz Pruszczyński prezes OS3 multimedia, twórcy SARE.
Z SARE korzystają już tacy klienci jak: : Agros Nova, MediaMarkt, Reporter, GTFI, NOBO bar, Absolut meble biurowe, BiznesNet, 4biz, WirtualneMedia..pl, Serwis Prasowy, Platforma Obywatelska, Agape, ClickAd, portal rybnik.com.pl oraz Fundacja Izabeli i Adama Małyszów.
Dołącz do dyskusji: Sare lekarstwem na spam