Seria ogrodnicza w "Gazecie Wyborczej"
W środę, 11 marca ukaże się pierwsza część nowej serii "Gazety Wyborczej" - "Leksykon ogrodnika". Zeszyty, poświęcone pielęgnacji i uprawie roślin, będą dodawane bezpłatnie do całego nakładu "Gazety".
"Leksykon ogrodnika" to alfabetycznie ułożony kompleksowy przewodnik, w którym znalazły się opisy roślin oraz wskazówki dotyczące ich uprawy, warunków glebowych, pielęgnacji i ochrony. Seria 20 zeszytów zawiera zarówno krótsze hasła opisowe, poświęcone np. gatunkom roślin, jak i obszerniejsze artykuły przekrojowe, m.in. o ogrodach w stylu angielskim i francuskim, szukaniu inspiracji i realizacji własnych pomysłów, szkodnikach atakujących rośliny oraz o doborze właściwych narzędzi ogrodniczych.
Hasła i artykuły są uzupełnione kolorowymi, przejrzystymi ilustracjami, które pomogą rozpoznać mniej znane gatunki, a także ułatwią wykonanie opisywanych zabiegów. Odsyłacze umieszczone w tekście oraz indeks pozwalają na łatwe odnalezienie i powiązanie ze sobą konkretnych tematów.
Pierwszy zeszyt serii "Leksykon ogrodnika", wraz z segregatorem przeznaczonym na całą kolekcję, ukaże się z "Gazetą Wyborczą" 11 marca br. Kolejne będą dodawane do "Gazety" co środa.
Seria wsparta jest kampanią promocyjną w telewizji (m.in. TVP1, TVP2, TVN), radiu, na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS oraz autopromocją w "Gazecie Wyborczej" i jej dodatkach. Kreacja - Jasieński / Stadnicki Advertising, zakup mediów - Starlink.
Dołącz do dyskusji: