Sprite wykorzystuje serwisy społecznościowe do muzycznej kampanii
Sprite uruchomił interaktywną muzyczną kampanię marketingową w serwisach YouTube i Facebook.
Kampanią o nazwie 'Green Eyed World' należąca do Coca-Coli marka chce zachęcić internautów do śledzenia na stronach wspomnianych serwisów poczynań Katie Vogel - mieszkanki Londynu, która chce stać się sławną piosenkarką.
Użytkownicy będą mieli możliwość komentowania i oceniania postępów robionych w muzycznej branży przez Katie w trakcie 20-odcinkowego serialu, który potrwa od maja do grudnia.
Przygotowana przez FPP we współpracy z agencją marketingową FullSIX kampania wspierana będzie na nośnikach outdoor, promocjami na opakowaniach napojów i w punktach sprzedaży, a także poprzez przygotowaną na iPhone'a aplikację.
"Zamiast powtarzania pojedynczych przekazów w mediach tradycyjnych, Sprite wspiera takie nowe doświadczenia i głębokie opowiadanie, aby z czasem przekazać podstawowe wartości naszej marki. To jest świeży model reklamowy" - stwierdził Stafford Green, szef ds. cyfrowego marketingu w Coca-Coli na Europę.
źródło: Marketing Week
Dołącz do dyskusji: Sprite wykorzystuje serwisy społecznościowe do muzycznej kampanii