Startuje kampania społeczna 'Niech żyje Natura!'
Pod hasłem "Niech żyje Natura!" rozpoczyna się kampania społeczna przypominająca, że przyroda to współne dobro ludzi, zwierząt i roślin. Akcja prowadzona przez Tatrzański Park Narodowy i Bakalie Studio Brandingowe ma jednocześnie promować program ochrony środowiska Natura 2000.
Zaprojektowana na nośniki outdoorowe kreacja kampanii społecznej "Niech żyje Natura!" przedstawia zdjęcia pięknych tatrzańskich krajobrazów, z których wymazano kozicę i niedźwiedzia, wskutek czego zostały białe plamy. - Akcja ma uświadomić ludziom, że bez ochrony, zwierzęta mogą zniknąć - podkreśla Maciej Trzeciak, wiceminister środowiska.
Jednocześnie kampania promuje pozytywny wizerunek europejskiego programu ochrony środowiska Natura 2000. Billboardy z hasłem "Niech żyje Natura!" mają sprawić, by ta organizacji przestała być kojarzona z protestami wobec budowy dróg i innnych inwestycji, a zaczęła być postrzegana jako instytucja pomagająca chronić najpiękniejsze tereny Polski.
Do tej pory billboardy w dwóch wersjach: z plamą po kozicy i niedźwiedziu rozwieszono w 110 miejscach w kraju. Kampania obejmuje też akcje eventowe, które zostaną przeprowadzone na terenie Tatrzańskiego Parku Narodowego 23 i 24 sierpnia Natomiast w listopadzie wprowadzone zostaną kolejne kreacje zapowiadane jako bardziej szokujące.
Akcja promująca markę Natura 2000 została sfinansowana przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska, natomiast zrealizowana przez Tatrzański Park Narodowy i Bakalie Studio Brandingowe. Dotychczas agencja i park współpracowały przy opracowaniu nowej strategii komunikacji i identyfikacji wizualnej marki TPN.
Dołącz do dyskusji: Startuje kampania społeczna 'Niech żyje Natura!'