SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Tata na pełen etat” reklamuje kapsułki piorące Ariel (wideo)

Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa wprowadzająca na rynek nowe kapsułki piorące Ariel (Procter & Gamble). Akcję, której bohaterem jest mężczyzna zajmujący się domem, przygotowały agencja Saatchi & Saatchi Poland i dom mediowy MediaCom Warszawa.

W reklamie nowych kapsułek Ariel wypowiada się mężczyzna, który pod nieobecnośc żony zajmuje się domem i opiekuje dziećmi. Bohater przekonuje, że promowany produkt gwarantuje wysoką jakość prania, a zarazem jest prosty w użyciu.

Spot rozpoczyna nowy, bardziej emocjonalnego formatu komunikacji marki Ariel. Przekaz jest skierowany do osób w wieku 25-59 lat, zajmujących się obowiązkami domowymi i doceniającymi przy tym prostotę i wygodę.

Kampania informuje, że nowe kapsułki piorące marki Ariel składają się z trzech przegród. Produkt jest dostępny w sklepach od czerwca w trzech wariantach: do prania białego, do kolorów i dla dodatkowej świeżości.

Akcja jest prowadzona w telewizji (zarówno w kanałach ogólnopolskich, jak i tematycznych). Kreację kampanii przygotowała agencja Saatchi & Saatchi Poland, spot wyprodukował rumuński dom produkcyjny Saga Film, a postprodukcją zajęła się firma TPS. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.

  • Więcej informacji:
  • Ariel

Dołącz do dyskusji: „Tata na pełen etat” reklamuje kapsułki piorące Ariel (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
miStrz
boże widzisz i nie grzmisz, tej reklamy nie da się opisać kilkoma słowami, jedyne i bardzo delikatne określenie jakie mi przychodzi do głowy to: takiej reklamy nie powinno się pokazywać dzieciom, jest to próba pokazania ludziom jak powinien wyglądać prawdziwy szczyl i frajer.. kłos czy dobierany... żenada, żenada, żenada błagam kto to wymyślił, to na pewno nie jest męskie... pooglądajcie sobie reklamy marlboro debile
0 0
odpowiedź
User
nowa
reklama jest dziwna, jeśli to miało być o równouprawnieniu to niestety, nie udało się. Przejaskrawienie i przeinaczenie, dziwne jakieś. Równouprawnienie nie polega na tym, że kobieta jest męska a mężczyzna kobiecy. Ta reklama świadczy niestety o tym za jakich idiotów ma swoich konsumentów firma P&G, a szkoda, bo pomysł niezły, ale realizacja ... :-/
0 0
odpowiedź
User
jacek
Ja jestem takim ojcem... i wcale nie czuje się mniej męski od innych. Patologią dla mnie jest raczej fakt postrzegania tego w taki sposób przez was (koleżanki z góry)... aż strach pomyśleć, że możecie mieć dzieci... to zacofanie. W prawdzie nie rozróżniam kłosa od dobierańca ale jeszcze wszystko przedemną.
0 0
odpowiedź