„Tele Tydzień” liderem tygodników telewizyjnych, ale traci czytelników
W październiku 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Teleprogramy”.
Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w październiku 2014 roku uplasowała się na poziomie 812 841 egz., co oznacza spadek względem października 2013 roku o 8,29 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 7,67 proc. i ustabilizowała się na poziomie 347 874 egz.
Na podium uplasował się jeszcze „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 186 354 egz., po wzroście o 18,23 proc. - jedynym w zestawieniu.
Z kolei największy spadek odnotował magazyn „Teleprogramy” (Teleprogramy), który w zestawieniu uplasował się na ostatnim, piątym miejscu. Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 21,64 proc. i wyniosła 23 700 egz.
Wirtualnemedia.pl |
październik |
|||||
ZKDP |
2014 |
2013 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień |
1 064 877 |
814 841 |
812 841 |
1 199 972 |
888 070 |
886 295 |
To & Owo |
524 974 |
347 874 |
347 874 |
579 950 |
376 753 |
376 753 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV |
278 704 |
186 354 |
186 354 |
244 940 |
157 620 |
157 620 |
Program TV |
198 965 |
122 439 |
100 279 |
210 210 |
130 449 |
105 380 |
Teleprogramy |
55 870 |
23 700 |
23 700 |
63 280 |
30 243 |
30 243 |
W październiku 2014 roku w porównaniu do września 2014 roku wszystkie tygodniki telewizyjne odnotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciły „Teleprogramy” - było to 7,78 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2014 |
|||||
ZKDP |
październik |
wrzesień |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień |
1 064 877 |
814 841 |
812 841 |
1 135 948 |
827 236 |
824 576 |
To & Owo |
524 974 |
347 874 |
347 874 |
544 993 |
349 655 |
349 655 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV |
278 704 |
186 354 |
186 354 |
281 965 |
188 902 |
188 902 |
Program TV |
198 965 |
122 439 |
100 279 |
201 082 |
124 935 |
102 949 |
Teleprogramy |
55 870 |
23 700 |
23 700 |
56 530 |
25 700 |
25 700 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Tele Tydzień” liderem tygodników telewizyjnych, ale traci czytelników