SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tele Tydzień w telewizji

Pierwsza w historii pisma wizerunkowa kampania telewizyjna

31 sierpnia rozpoczeła się pierwsza w historii pisma wizerunkowa kampania telewizyjna największego w Polsce tygodnika "Tele Tydzień". (więcej poniżej)

Zamów Newsletter Wirtualnemedia.pl
wersja bezpłatna
- wysyłany codziennie do 7.00
- aktualne wiadomości ze świata mediów, internetu i reklamy na Twój adres emailowy
- informacje o konkursach
- inne dodatkowe "ekskluzywne" informacje

       

W pole "adres-email" należy wpisać adres emailowy i następnie zatwierdzić (trzeba wcisnąć przycisk).

Po wykonaniu tych czynności na podany adres emailowy przyjdzie email z prośbą o potwierdzenie.

Kampania będzie realizowana w ciągu dwóch miesięcy. Spoty reklamowe pojawią w telewizji publicznej w programie 1 i 2 oraz w telewizjach: Polsat i TVN.

W zabawnych scenkach "Tele Tydzień" będą polecać znani i lubiani aktorzy: Olga Borys, Maciej Damięcki, Marian Glinka, Paulina Holtz, Laura Łącz, Bartosz Obuchowicz, Marian Opania i Wiktor Zborowski.

Tele Tydzień to największy w Polsce (i 15. na świecie) tygodnik z programem telewizyjnym. Średnia sprzedaż w okresie styczeń-maj 2003 wyniosła 1.362.027 egz. (dane ZKDP - Bauer).

Czytelnictwo: 6.660.000

Źródło: PBC General, fale styczeń -czerwiec 2003, wskaźnik COW, grupa celowa : wszyscy

Dołącz do dyskusji: Tele Tydzień w telewizji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl