SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TEQUILABTL GROUP realizuje programy partnerskie

Premia dla dystrybutorów w zamian za realizację celu sprzedażowego - to założenia programu partnerskiego dla marki Nobiles, który przygotowała TEQUILABTL GROUP. Program ruszył na początku lipca i potrwa do przyszłego roku. Jednocześnie prowadzony jest program lojalnościowy "Jeden za jeden" marki Levis należącej również do Nobiles Sp. z o.o. W obu TEQUILABTL GROUP wykorzystała karty przedpłacone.

W ramach programu partnerskiego Nobiles poszczególnym dystrybutorom określone zostały indywidualne cele sprzedażowe do realizacji w okresie promocyjnym. Za przekroczenie progów sprzedażowych dystrybutorzy otrzymują przelewy pieniężne na karty przedpłacone Visa Electron, wydawane przez Bank Handlowy. Są one przesyłane bezpośrednio na adres uczestników programu. Po uaktywnieniu kartę można używać do transakcji kupna towarów i usług. Karty w programie zasilane są raz w tygodniu. Celem programu jest wzrost wolumenu sprzedaży produktów z portfolio Nobiles oraz wzrost lojalności dystrybutorów i hurtowników.

Karty przedpłacone TEQUILABTL GROUP wykorzystała po raz pierwszy w trwającym od połowy maja programie lojalnościowym "Jeden za jeden" dla marki Levis należącej do firmy Nobiles Sp. z o.o. Program jest skierowany do pracowników punktów sprzedaży posiadających w swojej ofercie farby Levis. Zadaniem uczestnika chcącego wziąć udział w tym programie jest zbieranie naklejek, które znajdują się na opakowaniach farb Levis, zarówno tych do mieszalnika, jak i produktów gotowych. Punkty wkleja się do specjalnego segregatora dostarczonego przez Przedstawiciela Handlowego. Następnie są one zamieniane na nagrody pieniężne w postaci limitu na karcie płatniczej Visa Electron. Dodatkowo w ramach programu dystrybutorzy mogli skorzystać z rabatu na zakup farb Levis, a użytkownicy komputerowych mieszalni również z gratisowego zestawu kolorantów.

W obu programach agencja TEQUILABTL GROUP odpowiedzialna jest za kreację i organizację (account handling). Na potrzeby programu "Jeden za jeden" agencja przygotowała również specjalne segregatory dla uczestników programu i plakaty informacyjne. Natomiast obsługą bazy danych, infolinii oraz ruchu SMS-owego zajęła się TBWADATA SOLUTIONS.

Dołącz do dyskusji: TEQUILABTL GROUP realizuje programy partnerskie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl