SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Trwa przetarg Vectry na obsługę mediową

Operator telewizji kablowej Vectra prowadzi przetarg, w którym wybierze dom mediowy. Obecnie współpracuje w tym zakresie z ClickAd.

- Wybrany dom mediowy będzie realizował dla nas strategię medialną oraz zaplanuje i zrealizuje kampanie reklamowe online - poinformował portal Wirtualnemedia.pl Krzysztof Stefaniak z biura PR Vectry.

Przetarg ma zostać rozstrzygnięty na przełomie kwietnia i maja. Marketer nie podaje innych szczegółów postępowania, w tym nazw i liczby podmiotów biorących w nim udział.

Vectra to drugi w Polsce pod względem liczby abonentów telekomunikacyjny operator kablowy. Obecnie obsługuje ponad 970 tys. klientów w 398 miastach na terenie całego kraju.

Dołącz do dyskusji: Trwa przetarg Vectry na obsługę mediową

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl