„Twój Styl” liderem sprzedaży miesięczników luksusowych. W górę „Elle”, ostro w dół „Be Active”
W sierpniu br. na czele sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych znalazł się „Twój Styl”. Największy wzrost w zestawieniu zanotował „Shape”. Z kolei liderem spadków było „Be Active. Dietetyka & Fitness”.
Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w sierpniu 2016 roku wyniosła 209 703 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do sierpnia 2015 roku pismo to zanotowało wzrost o 12,86 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą pozycję zajęła „Pani” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 11,83 proc. do 89 148 egz. Tytuł ten awansował z miejsca piątego.
Oczko niżej uplasowały się „Wysokie Obcasy Extra” (Agora), które awansowały z miejsca siódmego. Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wzrosła o 1,42 proc. i uplasowała się na poziomie 76 288 egz. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.
Największy wzrost udziału odnotował „Shape” (Marquard Media Polska), który jednak był ostatni. Jego wynik zwiększył się o 34,73 proc. do 19 718 egz.
Z kolei najwięcej - 55,81 proc. - stracił miesięcznik „Be Active. Dietetyka & Fitness” (Edipresse Polska), którego wynik wyniósł 46 785 egz. W zestawieniu spadł on z lokaty 2. na 12.
Wirtualnemedia.pl |
sierpień |
Dynamika |
|||||
ZKDP |
2016 |
2015 |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Twój Styl |
291 962 |
212 753 |
209 703 |
289 960 |
187 797 |
185 805 |
12,86% |
Pani |
134 996 |
102 348 |
89 148 |
134 978 |
79 916 |
79 716 |
11,83% |
Wysokie Obcasy Extra |
130 000 |
81 950 |
76 288 |
125 000 |
87 024 |
75 219 |
1,42% |
Zwierciadło |
130 000 |
73 038 |
73 038 |
139 800 |
81 375 |
80 340 |
-9,09% |
Joy |
144 985 |
68 952 |
68 952 |
155 000 |
93 337 |
93 337 |
-26,13% |
Elle |
141 600 |
67 449 |
67 189 |
104 500 |
54 537 |
52 317 |
28,43% |
Uroda Życia |
121 979 |
80 869 |
63 561 |
135 000 |
72 863 |
69 863 |
-9,02% |
Cosmopolitan |
139 838 |
62 300 |
62 300 |
160 000 |
79 042 |
79 042 |
-21,18% |
Glamour |
124 000 |
60 011 |
59 791 |
114 260 |
72 787 |
72 567 |
-17,61% |
Avanti |
135 000 |
51 808 |
51 482 |
150 100 |
65 878 |
65 530 |
-21,44% |
Grazia |
99 989 |
47 979 |
47 779 |
129 992 |
67 097 |
66 897 |
-28,58% |
Be Active. Dietetyka & Fitness |
90 150 |
51 785 |
46 785 |
139 500 |
105 867 |
105 867 |
-55,81% |
Shape |
44 994 |
19 718 |
19 718 |
38 000 |
17 635 |
14 635 |
34,73% |
W sierpniu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 52,03 proc.) pochwalić się mógł „Joy” (Marquard Media Polska).
Z kolei w tym ujęciu najwięcej stracił miesięcznik „Avanti” (Agora) - było to 28,04 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2016 |
Dynamika |
|||||
ZKDP |
sierpień |
lipiec |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Twój Styl |
291 962 |
212 753 |
209 703 |
291 930 |
184 868 |
181 866 |
15,31% |
Pani |
134 996 |
102 348 |
89 148 |
134 980 |
85 906 |
72 706 |
22,61% |
Wysokie Obcasy Extra |
130 000 |
81 950 |
76 288 |
150 000 |
87 640 |
82 072 |
-7,05% |
Zwierciadło |
130 000 |
73 038 |
73 038 |
124 785 |
60 832 |
60 797 |
20,13% |
Joy |
144 985 |
68 952 |
68 952 |
150 974 |
75 354 |
45 354 |
52,03% |
Elle |
141 600 |
67 449 |
67 189 |
137 500 |
56 996 |
55 888 |
20,22% |
Uroda Życia |
121 979 |
80 869 |
63 561 |
120 274 |
75 095 |
57 769 |
10,03% |
Cosmopolitan |
139 838 |
62 300 |
62 300 |
139 989 |
66 375 |
66 375 |
-6,14% |
Glamour |
124 000 |
60 011 |
59 791 |
114 942 |
53 099 |
47 879 |
24,88% |
Avanti |
135 000 |
51 808 |
51 482 |
146 000 |
71 886 |
71 545 |
-28,04% |
Grazia |
99 989 |
47 979 |
47 779 |
99 979 |
42 464 |
42 264 |
13,05% |
Be Active. Dietetyka & Fitness |
90 150 |
51 785 |
46 785 |
94 040 |
48 659 |
43 659 |
7,16% |
Shape |
44 994 |
19 718 |
19 718 |
37 987 |
14 540 |
14 540 |
35,61% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Twój Styl” liderem sprzedaży miesięczników luksusowych. W górę „Elle”, ostro w dół „Be Active”