Vectra: Jesteś super! Należy ci się coś ekstra!
W połowie kwietnia ruszyła ogólnopolska kampania promocyjna sieci kablowej Vectra, która realizowana jest pod hasłem "Jesteś super! Należy ci się coś ekstra!". Operator akcję ze zmodyfikowanym hasłem prowadzi także w Warszawie, gdzie kupił niedawno sieć Spray.
Kampania w wersji ogólnopolskiej ma charakter wizerunkowo-sprzedażowy. Promuje ofertę promocyjną paczek trzech usług: telewizji, internetu i telefonii. W ramach promocji, gdy klienci kupią dwie lub więcej z tych usług, otrzymują rabat. Dodatkowo abonenci, którzy zdecydują się na zakup pakietu platynowego lub VIP, otrzymują dwa razy większą prędkość transferu danych w usłudze internetowej i dwa razy więcej darmowych minut w ramach telefonii Vectry. Promocje skierowane są zarówno do obecnych, jak i nowych klientów sieci.
W kreacji wykorzystano postać superbohatera z logiem Vectry na koszulce. Kampania realizowana jest w telewizji (TVP 1, TVP 2, TVP Info, Polsat, Polsat 2, TVN, TVN 7, TVN Style, TVN Turbo, TVN 24, TVN Meteo, 4fun, TVS, Canal+Sport, National Geographic, Planete, Zone Europa, Kuchnia TV, Superstacja, Domo, Hallmark, BBC Entertainment), prasie ("Tele Tydzień", "To i Owo", "Kurier TV", "Super TV", "Fakt TV", "Tele Świat") oraz w internecie (bannery na Wirtualnej Polsce, linki w Google.pl). Uzupełnieniem akcji w mediach są działania BTL, czyli ulotki, foldery i plakaty. Prowadzone są one w miastach, gdzie sieć Vectra ma swoich abonentów.
W Warszawie kampania ma charakter wyłącznie wizerunkowy i realizowana jest pod zmodyfikowanym hasłem "Warszawa jest super! Należy Wam się coś ekstra". Na warszawskich materiałach reklamowych znajduje się dodatkowo logo Spray i dane teleadresowe tego operatora - co jak tłumaczy Krzysztof Stefaniak, rzecznik prasowy Vectry - komunikuje wsparcie marki Spray przez Grupę Vectra. Reklama zapowiada pojawienie się oferty Vectry w sieci Spray, co ma nastąpić jesienią br. (na razie oferta Spray pozostaje nie zmieniona). W stolicy kampania jest obecna m.in. w ramkach znajdujących się w autobusach i tramwajach, na plakatach w Metrze, na autobusach (reklamy typu full back) i na framperze ustawionym w centrum miasta.
Kreację kampanii przygotowała warszawska agencja Kreatyna, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom. Akcja potrwa do połowy sierpnia br.
Dołącz do dyskusji: Vectra: Jesteś super! Należy ci się coś ekstra!