Virtualne telefony jako narzędzie reklamowe
Kawiarenki internetowe powoli uzyskują nowe oblicze - stając się miejscem spotkań towarzyskich młodzieży w wieku 15-25
Za stosunkowo niewielkie pieniądze można miło spędzić czas ze znajomymi grając w gry sieciowe, surfując po sieci czy komunikując się za pomocą czatów i komunikatorów internetowych, a teraz także dzwoniąc. Firma TRI-FORM S.C. wprowadziła w kilkunastu Kawiarniach Internetowych usługę pod nazwą tele c@fe, która systematycznie zdobywa nowych klientów. Plany firmy są ambitne - chcą by usługa była dostępna w 100 Kawiarniach jeszcze przed wakacjami. Usługa tele c@fe to możliwość wykonywania bardzo tanich połączeń telefonicznych dzięki zainstalowanemu oprogramowaniu. Rozmowy w Kawiarniach Internetowych to świetne uzupełnienie oferty dla tych jakże popularnych miejsc a także stanowią nowy kanał komunikacji i działań reklamowych.
Przeważająca większość kawiarenek została zgrupowana w jedną sieć, oferując niespotykane dotąd usługi reklamowe. Możliwe stało się przeprowadzanie kampanii reklamowych typu INDOOR oraz DESKTOP MARKETING a także dowolne działania promocyjne np. samplingi. ARBOmedia Polska - bo tak nazywa się dom sprzedaży mediów oferujący kampanie w kawiarenkach, posługując się oprogramowaniem DESKTOP AdMAX jest w stanie przeprowadzić bardzo ciekawe kampanie, czego przykładem może być HEYA'H.pl. Czerwona łapa goszcząc na monitorach komputerowych wzbudziła nie lada zainteresowanie nie tylko młodzieży, ale przede wszystkim osób pracujących w branży reklamowej, gdyż był to bardzo dobry przykład wykorzystania ogólnopolskiej sieci kawiarenek internetowych do niestandardowych działań reklamowych.
Teraz kawiarenki oferują swoim klientom także tanie połączenia telefoniczne. Mały program przypominający wyglądem zwykły telefon służy do zestawiania połączeń w technologii VoIP. Telefon ten może oczywiście zostać obrandowany w dowolny sposób: być odwzorowaniem prawdziwego telefonu dowolnej marki, lub eksponować inne elementy graficzne - np.: logogramy czy hasła reklamowe, stanowiąc w ten sposób ciekawy, niestandardowy element kampanii.
Połączenia można wykonywać z Całym Światem na telefony stacjonarne jak i komórkowe. "Do wykonania połączenia potrzebujemy tylko zaopatrzyć się w kartę tele c@fe 15zł; 30zł, 60zł; dostępną w oznaczonych Kawiarniach Internetowych. Każda z kart może stanowić oczywiście element reklamowy (na kartach można drukować dowolne treści marketingowe).Cena karty uzależniona jest od wartości ilość impulsów (units), dla przykładu w karcie 60zł jest 1000units dzięki którym możemy wykonać aż 4h i 20minut połączenia z USA czy Wielką Brytanią. Połączenia na telefony międzymiastowe realizowane po Polsce są też cenowo bardzo atrakcyjne przy stawce 0,29gr za minutę. Komunikacja stała się naprawdę tania. Możemy powiedzieć zgodnie z hasłem reklamowym dostawcy usługi "DZWOŃ TANIO! GDZIE CHCESZ?" Zainteresowanych zapraszamy do Kawiarni Internetowych oraz na stronę www.telecafe.pl
Dołącz do dyskusji: Virtualne telefony jako narzędzie reklamowe