We wrześniu spadła oglądalność stacji z grupy TVN
Oglądalność stacji z grupy TVN liczona całodobowo wyniosła we wrześniu 22,2% wobec 23,3% przed rokiem, poinformowała spółka w komunikacie. W tzw. peak time (18:00-23:00) oglądalność stacji z grupy TVN spadła do 25,0% wobec 25,9% we wrześniu 2008 r.
Oglądalność sztandarowego kanału TVN liczona całodobowa wyniosła we wrześniu 16,9% wobec 18,0% przed rokiem, podała spółka powołując się na dane ABG Nielsen Media Research. W peak time oglądalność kanału TVN spadła o 0,7 pkt do 20,9%.
"Kanał TVN odnotował tak znakomite wyniki pomimo dużej popularności wydarzeń sportowych emitowanych przez naszych głównych rywali. Nasze programy z sukcesem rywalizowały ze zmaganiami polskiej reprezentacji piłkarskiej, ze zwycięskimi dla Polaków Mistrzostwami Europy w Siatkówce oraz odbywającymi się w Polsce Mistrzostwami Europy w Koszykówce" - czytamy w komunikacie prasowym spółki.
W grupie docelowej (16-49 lat) całodobowa oglądalność stacji z grupy TVN wyniosła we wrześniu 23,2% (samego kanału TVN - 17,7%) wobec 24,1% (TVN - 18,6%) rok wcześniej. W grupie docelowej, w peak time - oglądalność stacji należących do grupy wyniosła 25,2% (TVN - 20,9%) wobec 25,7% (TVN - 21,3%) przed rokiem.
W I połowie 2009 roku grupa TVN miała 119,92 mln zł zysku wobec 271,03 mln zł zysku rok wcześniej przy obrotach odpowiednio 1015,13 mln zł wobec 951,19 mln zł. Wyłączając efekt konsolidacji ITI Neovision, przychody spadły o 5,6% do 898 mln zł.
Dołącz do dyskusji: We wrześniu spadła oglądalność stacji z grupy TVN