SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wyniki I. etapu konkursu "Złote Spinacze"

Spośród 57. prac zgłoszonych do konkursu na najlepszą kampanie PR jury wybrało do II. etapu 18 projektów z 6 kategorii

Spośród 57. prac zgłoszonych do konkursu na najlepszą kampanie PR jury wybrało do II. etapu 18 projektów z 6 kategorii.

"Biorąc pod uwagę ilość zgłoszonych prac, jak i ich poziom merytoryczny, nominacja sama w sobie jest już ogromnym wyróżnieniem" - powiedział Paweł Trochimiuk, Przewodniczący Jury Konkursu "Złote Spinacze" - "Gratulujemy autorom nominowanych projektów i życzymy im sukcesów w dalszych etapach konkursu. Jednocześnie liczymy, iż dla autorów prac, które nie zostały tym razem nominowane do II. etapu, wyniki te stanowić będą wyzwanie do uczestnictwa w kolejnych edycjach konkursu i motywację do doskonalenia zawodowego".

Decyzję podjęło jury składające się ze znanych dziennikarzy i specjalistów w zakresie komunikacji, jak również przedstawicieli agencji członkowskich ZFPR. Wśród nominowanych znajdują się zarówno firmy, jak i agencje PR. Oto lista nominowanych:

Kategoria 1 - PR korporacyjny

  • Wizjonerzy poszukiwani! - United PR
  • Żywieckie Muzeum Humoru - Eskadra BTL
  • Alchemia szczęścia przed Europlexem - Partner of Promotion

    Kategoria 2 - PR produktu
  • Odzyskujemy zaufanie do Neostrady Plus - Profile
  • Promocja kwiatów - Sigma
  • Pierwsza w świecie internetowa transmisja z wyklucia wielkanocnych kurczaków - GCI
  • Latający nauczyciel Świata Wiedzy - GCI
  • Nike - lider na rynku, lider w świadomości - Partner of Promotion

    Kategoria 3 - Kampania edukacyjna
  • Plaża - Zdrowie - Uśmiech. Nad wodą bezpiecznie - Profile
  • Śpij dobrze! - Sigma
  • Dobry sen - program walki z bezdechem niemowląt - Spin Communications

    Kategoria 4 - Komunikacja kryzysowa
  • Wizyta "Ciotki Ju" w Polsce - Sigma
  • Inwestycja Enterasys Networks w JTT Computer S.A. - ITBC Communication

    Kategoria 5 - Public Affairs & Lobbying - VAT w budownictwie - GGK - Kratka - ComPress

    Kategoria 6 - Kampania społeczna
  • Alkohol - Nieletnim dostęp wzbroniony! - Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce - Browary Polskie
  • Płytka wyobraźnia to kalectwo - Rowland Communications / Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji
  • Polskie danie dla Europy - Feedback/Hill&Knowlton
  • Nie kupuj od przemytników! - Headlines Brand & Corporate Communication

    Autorzy nominowanych prac mają teraz 2 tygodnie czasu, do 31 października 2003 r. na dostarczenie pełnej dokumentacji realizowanych działań, a następnie jury dokona wyboru zwycięzców. Ogłoszenie wyników i wręczenie statuetek "Złotych Spinaczy" nastąpi w dniu 28 listopada br. na uroczystym bankiecie w hotelu Sheraton.
  • Dołącz do dyskusji: Wyniki I. etapu konkursu "Złote Spinacze"

    0 komentarze
    Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl