Zmiana wizerunku Domu Kredytowego Notus
Zmiana logo, rebranding oddziałów, wymiana materiałów informacyjnych oraz całkowicie nowa kreacja w komunikacji marketingowej to najważniejsze elementy liftingu wizerunku Domu Kredytowego NOTUS - pośrednika finansowego na polskim rynku.
Podstawową zmianą jest korekta logo firmy, które ma w swoim założeniu być przede wszystkim bardziej dynamiczne (domykająca się, będąca w ruchu kula), nowoczesne (poprzez eleganckie, proste czcionki, nawiązujące jednak do tych z pierwotnego logo) oraz spójne (zastosowanie różnych rozmiarów i wariantów tej samej czcionki) i eleganckie (jedna z opcji jest na czarnym tle).
Firma NOTUS Dom Kredytowy przygotowała także nową kampanię reklamową, która wystartuje w drugim tygodniu września.
Reklamy pojawią się m.in. w Gazecie Wyborczej, Dzienniku Polska the Times, Newsweeku i Dzienniku oraz w internecie. We wrześniu pojawi się także intensywna kampania oparta na bilbordach sponsorskich w TVN 24.
Również we wrześniu rozpocznie się stopniowy rebranding oddziałów.
Za kreację odpowiedzialna jest agencja reklamowa Mosaic Media. Do współpracy nad nową kampanią agencja zaangażowała team kreatywny: Anetę Arkit i Suzan Giżyńską.
Dołącz do dyskusji: Zmiana wizerunku Domu Kredytowego Notus