SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

1,7 mln widzów „Twoja twarz brzmi znajomo 8”. Polsat znokautował konkurencję

Ósmą edycję show „Twoja twarz brzmi znajomo” oglądało średnio 1,71 mln widzów, o 420 tys. mniej niż w analogicznym okresie ub.r. Pomimo spadku program jednak nadal dał Polsatowi pozycję zdecydowanego lidera w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 28,59 mln zł.

Polsat ósmy sezon „Twoja twarz brzmi znajomo” pokazywał w soboty około godz. 22.00, w okresie od 9 września do 11 listopada br. Średnia oglądalność programu wyniosła 1,71 mln widzów, co przełożyło się na 16,95 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 14,58 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 15,34 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię, wynoszącą 1,93 mln oglądających, zgromadził trzeci odcinek nowego show. Z kolei finał produkcji przyciągnął 1,89 mln osób.

Dla porównania, szósta edycja formatu, nadawana jesienią ub.r. przyciągała przed telewizory o 420 tys. widzów więcej. Oglądało ją średnio 2,12 mln osób, co przekładało się na 19,96 proc. udziału w grupie 4+, 18,22 w 16-49 i 18,85 w 16-49.

Polsat w czasie nadawania najnowszej edycji programu „Twoja twarz brzmi znajomo” nadal był zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Druga pozycja wśród tzw. „wielkiej czwórki” należała do TVN, emitującego w tym czasie filmy fabularne, co dało mu 10,07 proc. udziału. Na podium uplasowała się jeszcze TVP1 (także filmy; 6,10 proc.), a tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia TVP2 (gł. „Miasto skarbów”, „Nocny recepcjonista”, „Grupa specjalna Kryzys” i relacja z 42. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni; 4,46 proc.).

Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59.

Cennikowe wpływy reklamowe z 10 odcinków show wyniosły 28,59 mln zł. Dla porównania, premierowe odcinki formatu pokazywane jesienią ub.r., zarobiły z reklam 31,04 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Twoja twarz brzmi znajomo” to widowisko produkowane przez Endemol Shine Polska, w którym gwiazdy wcielają się w znanych wykonawców muzycznych, naśladując nie tylko ich śpiew, ale też ruch sceniczny.

W ósmej edycji programu występowali: Anna Dereszowska, Kasia Moś, Ola Gintrowska, Marcel Sabat, Beata Olga Kowalska, Mariusz Ostrowski, Krzysztof Antkowiak i Kacper Kuszewski, który został zwycięzcą.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w I półroczu br. udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 11,14 proc.

Dołącz do dyskusji: 1,7 mln widzów „Twoja twarz brzmi znajomo 8”. Polsat znokautował konkurencję

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
no
Tylko jury do wymiany, a zachowanie jednego z jurorów już przekracza wszystkie granice dobrego smaku.
0 0
odpowiedź
User
fan TTBZ
wielkim plusem tego programu jest fakt, że nagrody idą na szlachetny cel oraz niezwykłe przemiany wizualne i głosowe ciekawych uczestników. Jak dla mnie nudą trochę wieje w jury programu, jeśli bd kolejna edycja, a mam nadzieję że tak to proponuję pozostawienie 3 stałych jurorów (Walewska, Skrzynecka i tu problem, bo żaden z panów mnie nie przekonuje) + czwarty juror co tydzień inny, co na pewno wpłynęłoby na urozmaicenie programu i niosło by za sobą nową energię w wypowiedziach jurorów i obiektywne oceny danego gościa. Myślę, że to ciekawe rozwiązanie, zastosowane z resztą w czeskiej wersji programu! Pozdrawiam i czekam na 9 już edycje tego niezwykle przyjemnego w odbiorze programu!!!!!
0 0
odpowiedź
User
Andrzej
Zwolnić Bartka Kasprzykowskiego. Zadufany, przemądrzały, niesympatyczny.
0 0
odpowiedź