SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

200 odcinków „Kuby Wojewódzkiego”: 2 mln widzów i 214 mln zł z reklam

We wtorek stacja TVN nadała 200. odcinek programu „Kuba Wojewódzki”. Dotąd emitowany od sześciu i pół roku talk-show przyniósł stacji prawie 214 mln zł z reklam, a każdy jego odcinek oglądało średnio 2 mln widzów.

Kuba Wojewódzki, fot. TVN Kuba Wojewódzki, fot. TVN

Program Kuby Wojewódzkiego nadawany jest w TVN od września 2006 roku. Przez pierwsze trzy sezony talk-show oglądać można było w niedziele ok 22.00, tuż po bardzo popularnym „Tańcu z gwiazdami”. Spośród trzech pierwszych serii największą widownię miała ta premierowa z jesieni 2006 roku. Wówczas „Kubę Wojewódzkiego” śledziło 3,11 mln widzów, a udział stacji w czasie jego emisji wynosił 25,76 proc. w grupie 4+ i 27,04 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Od wiosny 2008 roku format emitowany jest natomiast we wtorki o 22.30, tuż po serialu obyczajowym. Dotąd w tym paśmie nadano dotąd 11 sezonów, łącznie z aktualnie emitowanym. Największą widownię - po 2,85 mln - miały serie z wiosny 2008 roku i jesieni 2011 roku (ich udziały wyniosły odpowiednio 21,71 proc. i 21,99 proc.). Z kolei obecnie emitowany sezon do 16 kwietnia br. gromadził średnio 1,63 mln widzów, a jego udział wynosi 18,16 proc. w 4+ i 23,74 proc. w 16-49.

Wirtualnemedia.pl Wszyscy 4+ 16-49
Sezon Okres AMR SHR% SHR %
Emisja w niedziele ok. 22.00
1 Jesień 2006 3110689 25,76% 27,04%
2 Wiosna 2007 2635556 21,17% 21,56%
3 Jesień 2007 2670957 21,92% 21,72%
Emisja we wtorki o 22.30
4 Wiosna 2008 1878264 21,71% 23,18%
5 Jesień 2008 1772412 21,48% 22,70%
6 Wiosna 2009 1725797 19,70% 22,19%
7 Jesień 2009 1801838 20,07% 23,57%
8 Wiosna 2010 1780612 19,47% 21,74%
9 Jesień 2010 1801838 20,07% 23,57%
10 Wiosna 2011 1696425 19,14% 22,95%
11 Jesień 2011 1875422 21,99% 25,76%
12 Wiosna 2012 1818855 20,77% 25,22%
13 Jesień 2012 1577665 18,94% 23,36%
14 Wiosna 2013* 1633075 18,16% 23,74%
średnia 2024458 21,05% 23,30%


Największą widownię w trzech pierwszych edycjach miał odcinek z 15 października 2006 roku, który oglądało aż 4,17 mln widzów przy udziale wynoszącym 30,54 proc. Natomiast wśród sezonów nadawanych w nowym paśmie „Kuba Wojewódzki” zgromadził najwięcej widzów 1 kwietnia 2008 roku, gdy gośćmi talk-show byli Przemysław Saleta i Mariusz Pudzianowski. Ten Ten odcinek oglądało 2,43 mln osób, a udział w rynku uplasował się na poziomie 27,86 proc.

Top odcinków z emisji niedzielnych
Data AMR SHR %
15-10-2006 4 168 964 30,54%
24-09-2006 4 131 210 37,13%
18-03-2007 4 115 652 31,48%
6-05-2007 3 963 836 28,66%
29-10-2006 3 588 805 27,36%
Wirtualnemedia.pl
Top odcinków z emisji wtorkowych
Data AMR SHR %
1-04-2008 2 433 529 27,86%
8-12-2009 2 354 074 23,98%
9-03-2010 2 299 038 25,75%
1-12-2009 2 287 293 24,63%


Wpływy reklamowe z 200 odcinków programu „Kuba Wojewódzki” wyniosły 213,8 mln złotych (dane cennikowe, bez rabatów).

Kuba Wojewódzki, poza prowadzeniem talk-show, jeszcze jurorem nadawanego w TVN talent-show „X-Factor”.

* - dane za sezon wiosna 2013 dotyczą odcinków od 26 lutego br. do 16 kwietnia br.

Dołącz do dyskusji: 200 odcinków „Kuby Wojewódzkiego”: 2 mln widzów i 214 mln zł z reklam

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kate
Stary piernik. Kto go jeszcze ogląda.
0 0
odpowiedź
User
Miras
kto jeszcze chce oglądać tego starego parcha?? Beznadziejny gość tak jak i jego program. Tani program dla gawiedzi...
0 0
odpowiedź
User
jerycho
Jaki zysk z reklam. Wciskają wszędzie te same reklamy i a ludzie mają piloty do telewizorów i tak jak ja to robię na czas reklamy przełączają odbiorniki na inny kanał. Doszedłem już do takiej perfekcji w tym temacie że zupełnie nie znam żadnej reklamy.
0 0
odpowiedź