ATM Grupa w Cannes pokaże Ekipę
ATM Grupa na targach MIPCOM w Cannes zaprezentuje swój najnowszy format "Ekipa". Angielski tytuł serialu to "Prime Minister".
W Polsce serial został wyreżyserowany przez Agnieszkę Holland, a w rolach głównych występują m.in. Andrzej Seweryn w roli Juliana Szczęsnego - Prezydenta, Janusz Gajos jako Henryk Nowasz - Stary Premier oraz Marcin Perchuć jako Konstanty Turski - Premier.
"Wierzymy, że emitowany obecnie na antenie Telewizji Polsat serial Ekipa, będzie tak samo atrakcyjny dla specjalistów tworzących programy telewizyjne i uczestników tegorocznych targów, jak dla polskich widzów. Mamy nadzieję, że uda się nam znaleźć także nowe, ciekawe propozycje programowe, które będziemy mogli zaprezentować naszym odbiorcom" - mówi Dorota Michalak-Kurzewska, wiceprezes zarządu ATM Grupa.
W trakcie targów ATM Grupa będzie dzielić stoisko ze Sparks Network. Sparks to forum tworzenia i wymiany formatów telewizyjnych, które skupia firmy producenckie z najważniejszych rynków telewizyjnych na świecie.
Na MIPCOM w portfolio ATM: "Gra w Ciemno" (format wcześniej sprzedany między innymi do Grecji, Hiszpanii i Włoch), "Awantura o kasę" (wcześniej sprzedany do Nowej Zelandii). Już teraz, przedstawiciele ATM rozmawiają z kilkoma krajami, m.in. z Rosją, na temat sprzedaży serialu "Pierwsza miłość" (wcześniej sprzedany na Ukrainę i do Irlandii). Oprócz tego, po raz pierwszy w Cannes, pojawi się reality show "Goli i Bosi" - pilotowy odcinek jest już zrealizowany.
Ponadto producent zaoferuje programy dziecięce, zrealizowane przez Profilm (spółka zależna ATM): "Od przedszkola do Opola", a także "Kodołamacze". W ofercie znajdzie się również "Halo Hans" - najnowszy serial Studia A (od lipca 2007 spółka zależna ATM). Pierwsza seria 13 odcinków formatu została już zrealizowana dla Telewizji Polsat, a premiera sitcomu nastąpi prawdopodobnie w grudniu br. Producent będzie prezentował na targach także pilotowy odcinek formatu "Domowa pułapka", który jest połączeniem reality show z teleturniejem. Jak podaje ATM formatem zainteresowani są nadawcy z Francji, Turcji, a także z USA.
W targach MIPCOM weźmie udział cały dział programowy ATM Grupy oraz przedstawiciele zarządu: Dorota Michalak-Kurzewska, Tomasz Kurzewski oraz Maciej Grzywaczewski, a także reprezentanci Profilmu - Magdalena Kosmus (manager projektów) i Krzysztof Bałajewicz (prezes).
W każdej edycji targów MIPCOM bierze udział kilka tysięcy firm i ponad 12 tysięcy przedstawicieli branży telewizyjnej. ATM Grupa na targach w Cannes uczestniczy od kwietnia 2002 roku, a wspólnie ze Sparks Network wystawia się od października 2004.
Dołącz do dyskusji: ATM Grupa w Cannes pokaże Ekipę