SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Bar 3 bił rekordy oglądalności

Trzecia edycja Bar-u lepsza od dwóch poprzednich. Poprawa profilu widzów oglądających reality show Polsatu

W sobotę w Polsacie zakończyła się emisja trzeciej edycji reality show "Bar". Jak wynika z danych AGB Polska program oglądało średnio 3 439 513 widzów, przy udziale w rynku na poziomie 21,79%. Dla porównania pierwszą edycje programu oglądało średnio 2 931 056 (udział w rynku 19,54%) a drugą edycję Bar-u 3 144 131 widzów (19,47%).

Większa oglądalność to nie jedyny sukces programu. Jak wynika z  porównania struktur widzów pierwszej i trzeciej edycji programu, obecnie program oglądało więcej mieszkańców dużych miast,  lepiej wykształconych. Spadł za to odsetek emerytów i osób z wykształceniem podstawowym.  

Profile analysis: Profile Bar 3 Bar 1
Comp   ADH % ADH %
Płeć Mężczyźni 42,20% 39,60%
  Kobiety 57,80% 60,40%
Wiek  4 - 9  3,90% 4,50%
   10 - 15 10,20% 12,00%
  16 - 19 7,90% 10,10%
  20 - 24 8,10% 8,60%
  25 - 29 9,80% 7,60%
  30 - 34 10,20% 7,70%
  35 - 39 6,90% 5,40%
  40 - 44 7,30% 7,90%
  45 - 49 9,60% 9,30%
  50 - 54 8,90% 7,40%
  55 - 59 4,30% 4,00%
  60+ 12,80% 15,60%
Rozmiar Wieś 43,80% 51,90%
  < 50 tys. 22,10% 24,00%
  50-100 tys. 8,90% 5,30%
  100-200 tys. 8,00% 8,30%
  > 200 tys. 17,20% 10,60%
Zawód Top management 6,30% 3,10%
  parcownicy sz. średniego 12,80% 9,60%
  Pracownicy fiz. i rolnicy 17,20% 17,90%
  Emerycie 21,50% 25,00%
  Inni 42,10% 44,40%
Wykształcenie Podstawowe 52,50% 57,50%
  Średnie 26,80% 21,30%
  Wyższe 6,50% 4,60%
  Inne 14,20% 16,50%

Dołącz do dyskusji: Bar 3 bił rekordy oglądalności

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl