SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Canal+ z nową oprawą graficzną (wideo)

Canal+ Cyfrowy wprowadził we wtorek nową identyfikację wizualną kanałów spod marki Canal+. Zyskały one nową oprawę graficzną, która przygotowana została w nietypowy sposób. Zmodyfikowano także loga poszczególnych anten Canal+.

- Wizualna oprawa stacji stanowi część wizerunku marki Canal+ i jako taka zawsze była dla nas równie ważna, jak oferta programowa - podkreśla Beata Ryczkowska, dyrektor programowa Canal+.

Nowe jingle są utrzymane w zupełnie nowej stylistyce, ale nie zrywają całkowicie z dotychczasowym systemem identyfikacji wizualnej stacji. Nawiązują do niego poprzez geometryczny podział ekranu na cztery części. Każdy jingiel Canal+ opiera się na motywie plusa z logo stacji. Pojawia się on na środku ekranu i dzieli go na cztery prostokąty, z których każdy pokazuje inny punkt widzenia na sfilmowaną rzeczywistość.

canalfilm

Jingle powstały w przeważającej większości z wykorzystaniem materiałów filmowych, nakręconych specjalnie dla poszczególnych kanałów, a nie komputerowej grafiki 3D, co jest standardem we współczesnej identyfikacji stacji telewizyjnych. Obrazy na ekranie to zdjęcia codzienności fotografowanej z bardzo bliska i przez to na granicy rozpoznawalności. Są wśród nich obrazy świateł ulicznych, szczotek myjni samochodowej, wody, czy ognia. W produkcji czołówek Canal+ Film wykorzystano zdjęcia taśmy filmowej, a Canal+ Sport - ujęcia sylwetki sportowca filmowane wieloma kamerami naraz.



W ślad za zmianą identyfikacji wizualnej anteny poszły zmiany logotypów stacji Canal+ Film, Canal+ Film HD, Canal+ Sport, Canal+ Sport HD i Canal+ Sport 2. Powstały dwie ich wersje - ze słowem Canal+ i bez niego. Zmiany objęły też znaczki stacji prezentowane u góry ekranu - są teraz półprzezroczyste. Za kilka miesięcy zmieniony zostanie cały korporacyjny system identyfikacyjny Canal+ w Polsce.

canalplus

Nową identyfikację wizualną anteny Canal+ stworzyła brytyjska agencja devilfish, która wygrała konkurs ogłoszony przez Canal+ Group. W Polsce nad wdrożeniem projektu czuwał Christian Gierycz, dyrektor artystyczny Canal+.

Poprzednia zmiana identyfikacji wizualnej anteny Canal+ miała miejsce w 2003 roku. Obecnie wprowadzona oprawa jest już czwartą w historii stacji w Polsce.

canalplussport

Dołącz do dyskusji: Canal+ z nową oprawą graficzną (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Robert Kępiński
17 listopada 2009 Canal+ zmienił oprawę graficzną. Logo zmodyfikowane.
0 0
odpowiedź
User
roman
dno , mało czytelne , po co tyle kolorowych ikonek , Ameryka dla średnio rozwiniętych?GRAFIKA TEKSTOWA BYŁA SZYBSZA , ŁATWA -PO CO TA ZMIANA , DLACZEGO NIE MA OPCJI KORZYSTANIA ZE STAREJ WERSJI ,dlaczego nie konsultowano to z widzami - żałosne , na pewno nie odnowię umowy!
0 0
odpowiedź