SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

CenterNet chce pozyskać dodatkowych 100 tys. klientów dzięki Telepin

Operator telefonii mobilnej, m.in. pod marką 'wRodzinie' CenterNet liczy, że dzięki zakupowi marki Telepin od Mediatela pozyska w ciągu kilkunastu miesięcy dodatkowych 100 tys. użytkowników, wynika z komunikatu spółek. CenterNet może też współpracować z Mediatelem przy stworzeniu wspólnej oferty dla biznesu.

"Zakładamy, iż oferta związana z marką Telepin będzie dalej kierowana do osób głównie dzwoniących za granicę z tym że jej funkcjonalność zostanie poszerzona o rozwiązania mobilne. Mamy również pomysły na wykorzystanie tej marki do innych produktów. Zakładamy, iż w ciągu najbliższych kilkunastu miesięcy dzięki temu projektowi uda nam się pozyskać dodatkowych 100 tys. użytkowników telefonii komórkowej" - powiedział wiceprezes CenterNet Grzegorz Tomczyk.

CenterNet poinformował w czwartek, że odkupił od spółki z grupy Mediatel prawa związane z marką Telepin za 3 mln zł. Spółka podała, że dzięki podpisanej umowie uzyskuje dostęp do sieci dystrybucji kart Telepin - ponad 85.000 punktów dystrybucyjnych na terenie całej Polski.

"CenterNet nabywa również unikalny know-how związany z ofertą dla obcokrajowców mieszkających w Polsce lub przyjeżdżających w celach turystycznych. Obecny potencjał tego rynku szacowany jest na ponad 200.000 użytkowników kart Telepin" - czytamy także.

Mediatel rozpoczął również projekt MVNO (wirtualny operator telefonii komórkowej) pod marką Telepin, ale w sierpniu poinformował, że nie będzie go dalej rozwijać (po tym jak zdobył ok. 4 tys. stałych użytkowników).

Obie spółki poinformowały, że nie wykluczają dalszej współpracy, np. przy tworzeniu wspólnej oferty dla klientów biznesowych.

Dołącz do dyskusji: CenterNet chce pozyskać dodatkowych 100 tys. klientów dzięki Telepin

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl