CenterNet chce pozyskać dodatkowych 100 tys. klientów dzięki Telepin
Operator telefonii mobilnej, m.in. pod marką 'wRodzinie' CenterNet liczy, że dzięki zakupowi marki Telepin od Mediatela pozyska w ciągu kilkunastu miesięcy dodatkowych 100 tys. użytkowników, wynika z komunikatu spółek. CenterNet może też współpracować z Mediatelem przy stworzeniu wspólnej oferty dla biznesu.
"Zakładamy, iż oferta związana z marką Telepin będzie dalej kierowana do osób głównie dzwoniących za granicę z tym że jej funkcjonalność zostanie poszerzona o rozwiązania mobilne. Mamy również pomysły na wykorzystanie tej marki do innych produktów. Zakładamy, iż w ciągu najbliższych kilkunastu miesięcy dzięki temu projektowi uda nam się pozyskać dodatkowych 100 tys. użytkowników telefonii komórkowej" - powiedział wiceprezes CenterNet Grzegorz Tomczyk.
CenterNet poinformował w czwartek, że odkupił od spółki z grupy Mediatel prawa związane z marką Telepin za 3 mln zł. Spółka podała, że dzięki podpisanej umowie uzyskuje dostęp do sieci dystrybucji kart Telepin - ponad 85.000 punktów dystrybucyjnych na terenie całej Polski.
"CenterNet nabywa również unikalny know-how związany z ofertą dla obcokrajowców mieszkających w Polsce lub przyjeżdżających w celach turystycznych. Obecny potencjał tego rynku szacowany jest na ponad 200.000 użytkowników kart Telepin" - czytamy także.
Mediatel rozpoczął również projekt MVNO (wirtualny operator telefonii komórkowej) pod marką Telepin, ale w sierpniu poinformował, że nie będzie go dalej rozwijać (po tym jak zdobył ok. 4 tys. stałych użytkowników).
Obie spółki poinformowały, że nie wykluczają dalszej współpracy, np. przy tworzeniu wspólnej oferty dla klientów biznesowych.
Dołącz do dyskusji: CenterNet chce pozyskać dodatkowych 100 tys. klientów dzięki Telepin