SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Eurosport najchętniej oglądanym kanałem europejskim

Według wyników najnowszych badań EMS 2008 Summer opublikowanych 23 lipca kanały należące do Grupy Eurosport znalazły się na czele najchętniej oglądanych stacji tematycznych w Europie. Jak informuje nadawca w porównaniu z ostatnim badaniem Eurosport jak i Eurosport 2 odnotowały znaczący wzrost popularności.

Eurosport zajmuje pierwsze miejsce w badaniu EMS od 13 lat. W badaniu Summer 2008 miesięczne dotarcie Eurosportu wynosi 47,7%, co stanowi 3-procentowy wzrost w porównaniu z analogicznym okresem w 2007 roku. Zasięg tygodniowy wzrósł o 2% i wynosi 32%.

Eurosport 2 jest mierzony przez EMS dopiero drugi rok z rzędu. Tygodniowy zasięg kanału w porównaniu z ubiegłym rokiem wzrósł o 12%.

- Transmisje sportowe, zwłaszcza te nadawane na żywo, trzymają widza przed telewizorem często przez kilka godzin, aż do samego finału. Jest to wspaniała rozrywka, ponieważ dotyka emocji widzów, a kibice sportowi to bardzo oddana widownia - powiedział Jacques Raynaud, wiceprezes Grupy Eurosport.

European Media & Marketing Survey (EMS) od 1995 roku bada rynek ogólnoeuropejskich stacji telewizyjnych, międzynarodowych tytułów prasowych oraz międzynarodowych agencji. Przeprowadzane jest dwa razy w roku wśród najlepiej sytuowanych Europejczyków oraz kadry zarządzającej. Pomaga reklamodawcom w odpowiedni sposób alokować budżety reklamowe w różnego rodzaju mediach.

Dołącz do dyskusji: Eurosport najchętniej oglądanym kanałem europejskim

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl