SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rywalizująca para fanów „Gwiezdnych Wojen” w reklamie „Battlefront II”

Nowa reklama gry „Star Wars: Battlefront II” opowiada historię życiowej rywalizacji pomiędzy dwojgiem fanów gwiezdnej sagi. Zrealizowany z rozmachem spot nie jest pozbawiony zarówno humoru, jak i scen godnych filmowych „Gwiezdnych Wojen”.

Akcja spotu rozpoczyna się w momencie, gdy sąsiadujący ze sobą na tej samej ulicy dziewczyna i chłopak odkrywają świat „Gwiezdnych Wojen”. Chłopiec staje po jasnej, a dziewczynka – po ciemnej stronie mocy.

W kolejnych scenach widz towarzyszy narastającej rywalizacji pomiędzy parą bohaterów, poprzez czasy domków na drzewie i szkoły, aż po dorosłe życie obojga. W finale dorośli już kobieta i mężczyzna stają do otwartej konfrontacji, w której oboje przenoszą się płynnie ze świata który dobrze znamy w scenerię gry „Star Wars: Battlefront II”.

W zrealizowanym z rozmachem spocie nie brakuje oryginalnych pomysłów i humoru – grający w futbol chłopak znajduje na ławce zamiast swojego kasku hełm żołnierza Imperium, z kolei bohaterka zastaje swój zaparkowany samochód z ulepionym na dachu bałwanem w kształcie robota R2D2.

Za kreację spotu odpowiedzialna jest agencja BBH New York.

Dołącz do dyskusji: Rywalizująca para fanów „Gwiezdnych Wojen” w reklamie „Battlefront II”

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zed
Szkoda, że ta gra jest taka żenująca. Płacisz prawie 300 zł i co widzisz w grze? Skrzyneczki do kupienia jak w darmowych grach na androida. Kto kupi, ten wygrywa. Dno.
0 0
odpowiedź
User
Lukas
Ja kupiłem, kampania jest fenomenalna, w multii jeszcze nie wiem, niestety ponoć skilla nie da się kupić :(
0 0
odpowiedź
User
Lukas
Ja kupiłem, kampania jest fenomenalna, w multii jeszcze nie wiem, niestety ponoć skilla nie da się kupić :(
0 0
odpowiedź