Green Award dla Nokii
Kampania "Power o We" została nagrodzona w tegorocznym konkursie Green Award Grand Prix.
Zielone nagrody zostały przyznane już po raz trzeci. To wyjątkowe grand prix zostało ustanowione w celu podkreślenia jak ważne jest informowanie ludzi o zagadnieniach ekologicznych, produktach i wyboru stylu życia. Nokia została uhonorowana za kampanię komunikacji wewnętrznej, która zachęca do dyskusji na temat ochrony środowiska w ramach spółki, oraz zaangażowanie co raz większej liczby pracowników w działania firmy na rzecz ochrony zielonej planety.
Koncepcja "Power of We" miała na celu poinformować co najmniej 50 procent pracowników na całym świecie, oraz zaangażowania minimum 1000 osób do aktywnej pracy na rzecz edukacji o ochronie środowiska w ciągu pierwszego roku. Założeniem koncernu jest wzrost świadomości ekologicznej wśród pracowników, tak aby przekładała się na inne dziedziny życia.
Poziom recyklingu telefonów i akcesoriów dzięki wprowadzonej strategii wzrósł o 600 procent. Ponad 1200 osób włączyło się do programu realizując lokalne wydarzenia skupione wokół ekologii, a kolejne 4000 złożyło eko-deklaracje do włączenia się w działania. Liczba ta wzrasta każdego dnia. - "Ta nagroda jest dla nas bardzo obiecująca ponieważ zobowiązuje nas do kontynuowania budowy wewnętrznego i zewnętrznego zaangażowania wokół kwestii ochrony środowiska - z pewnością jesteśmy na dobrej drodze - mówi Anastasia Orkina, dyrektor Environmental Marketing
Dołącz do dyskusji: Green Award dla Nokii