SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Hotel Paradise 3” hitem Siódemki

Wiosenne odcinki programu Siódemki „Hotel Paradise” oglądało średnio 651 tys. widzów, o 53 tys. osób mniej niż nadawany rok temu pierwszy sezon. Reality-show miał wyraźnie wyższe wyniki od średnich długookresowych udziałów stacji. Wpływy z reklam wyniosły 55,22 mln zł - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Klaudia El Dursi, gospodyni „Hotelu Paradise”; fot. Siódemka Klaudia El Dursi, gospodyni „Hotelu Paradise”; fot. Siódemka

Średnia widownia trzeciego sezonu reality-show „Hotel Paradise”, wyemitowanego w okresie od 22 lutego do 3 czerwca 2021 roku wyniosła 651 tys. osób. Rynkowy udział Siódemki ukształtował się na poziomie 4,60 proc. w gronie wszystkich widzów, 8,32 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 6,42 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Spośród poszczególnych odcinków najwięcej widzów przyciągnęła emisja z 8 kwietnia. Śledziło ją średnio 814 tys. osób.

Dla porównania, pierwszy sezon „Hotelu Paradise” emitowany rok temu śledziło średnio o 53 tys. osób więcej. W okresie od 24 lutego do 17 kwietnia ub.r. produkcja gromadziła średnio 704 tys. widzów, co dało Siódemce 4,50 proc. udziału w 4+, 7,72 proc. w 16-49 i 6,15 proc. w 16-49.

Reality-show miał wyraźnie wyższe wyniki od średnich długookresowych udziałów stacji. Na przykład w 2020 roku wynik Siódemki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 3,45 proc., a w grupie 16-49 było to 4,47 proc.

Podczas nadawania „Hotelu Paradise 3” Siódemka zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród swoich głównych konkurentów. Liderem w tym czasie był kanał TV4, który miał 8,18 proc. udziału (stacja nadawała wtedy hitowy serial „Sprawiedliwi - Wydział Kryminalny”), a trzecie miejsce należało do TV Puls (3,86 proc.; gł. filmy fabularne).

Wśród widzów w grupie 16-49 Siódemka była liderem. W grupie 16-59 stacja zajęła miejsce drugie.

Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków trzeciego sezonu reality-show wyniosły 55,22 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Hotel Paradise” to reality-show stworzony dla amerykańskiej telewizji FOX. Formuła programu polega na tym, że grupa singli mieszkająca w luksusowym hotelowym kurorcie w każdym tygodniu musi łączyć się w pary i wspólnie dzielić pokój hotelowy. Pozostała jedna osoba musi sparować się w następnym odcinku, albo opuścić kurort. W to miejsce pojawia się nowy uczestnik.

Krystian Ferretti zwycięzcą

Trzecią edycję programu wygrał Krystian Ferretti, który otrzymał nagrodę finansową w wysokości 100 tys. zł. Decyzją uczestnika kwota została podzielona po równo dla każdego finalisty show, każdy z nich otrzymał po 25 tys. zł.

Trzecia edycja polskiej wersji „Hotel Paradise” realizowana była na Zanzibarze (dwie pierwsze kręcone były na Bali). Bez zmian gospodynią programu była Klaudia El Dursi.

Dołącz do dyskusji: „Hotel Paradise 3” hitem Siódemki

21 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Fan serialu "Komisarz Mama"
Współczuję ludziom którzy się podniecają takimi bzdurnymi programami. Myślałem że nic gorszego od paradokumentów nie doczekamy.
0 0
odpowiedź
User
Jordi
Patologia telewizyjna.
0 0
odpowiedź
User
Kacper 3100
Ten program jest wspaniały. Gdyby był na Polsacie to bym go nie oglądał, ale wszystkie programy TVN-u są najlepsze na świecie.
0 0
odpowiedź