SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kanały lifestylowe: Polsat Play na podium, TVN Style liderem

W grudniu 2012 roku najpopularniejszym kanałem lifestylowym było TVN Style, a na podium uplasował się Polsat Play. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło BBC Lifestyle, z kolei największy spadek znów dotknął kanału Fashion.

Udział TVN Style w grudniu 2012 roku wyniósł 0,57 proc. po wzroście względem grudnia 2011 roku o 61,1 proc. Tym samym kobieca stacja TVN awansowała z miejsca trzeciego na pozycję lidera - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Na pozycję drugą z pierwszej spadł kanał TVN Turbo, którego udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 6,1 proc. i wyniósł 0,48 proc. Na ostatnie miejsce podium - z pozycji czwartej - awansował Polsat Play. Udział tej stacji wzrósł o 67,5 proc. i wyniósł on 0,46 proc. Kanał ten zanotował lepszy wynik niż TLC (0,35 proc.), które rok wcześniej było wiceliderem zestawienia.

Największym wzrostem średniego dobowego udziału w zeszłym miesiącu pochwalić się mógł plasujący się na siódmej pozycji kanał BBC Lifestyle. Jego wynik wzrósł bowiem o 98 proc. i ostatecznie uplasował się na poziomie 0,10 proc. Stacja ta w listopadzie ub.r. powróciła do oferty Cyfrowego Polsatu (dowiedz się więcej).

Natomiast największy spadek w rankingu ponownie dotknął zajmującego bez zmian ostatnią lokatę kanału Fashion, którego wynik tym razem zmalał praktycznie do zera, gdyż jego udział nawet nie przekroczył granicy 0,01 proc.

wszyscy 4+
listopad 2011 2012
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
TVN Style 23 861 0,355 39 085 0,572
TVN Turbo 34 436 0,512 32 818 0,481
Polsat Play 18 398 0,274 31 360 0,459
TLC 29 053 0,432 24 065 0,352
Polsat Cafe 16 225 0,241 20 307 0,297
kuchnia+ 7 788 0,116 9 410 0,138
BBC Lifestyle 3 462 0,051 6 914 0,101
Domo+ 4 905 0,073 5 739 0,084
Wedding TV 4 065 0,060 1 825 0,027
Viacom Blink - - 1 441 0,021
Fashion 327 0,005 43 0,001


Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycję lidera obroniła stacja TVN Turbo, która osiągnęła wynik na poziomie 0,73 proc. Jej udział spadł jednak o 7,9 proc. Drugie miejsce zajęło TVN Style (0,72 proc. udziału, wzrost o 49 proc.), a trzeci był Polsat Play (0,55 proc., + 62,7 proc.).

Również i w tej grupie wiekowej największym wzrostem pochwalić się mogła stacja BBC Lifestyle, której udział wzrósł tutaj aż o 118,2 proc. (do poziomu 0,14 proc.). Najwięcej stracił kanał Fashion (aż 87,5 proc.), notując mniej niż 0,01 proc. udziału.

wszyscy 16-49
listopad 2011 2012
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
TVN Turbo 22 127 0,787 20 381 0,725
TVN Style 13 622 0,484 20 266 0,721
Polsat Play 9 430 0,335 15 325 0,545
TLC 18 373 0,653 13 084 0,465
Polsat Cafe 8 135 0,289 9 732 0,346
kuchnia+ 3 690 0,131 4 069 0,145
BBC Lifestyle 1 870 0,066 4 037 0,144
Domo+ 2 955 0,105 3 098 0,110
Wedding TV 1 956 0,070 747 0,027
Viacom Blink - - 477 0,017
Fashion 212 0,008 14 0,001


Najchętniej oglądanym programem w stacjach lifestylowych w grudniu 2012 roku było reality show „Kuchenne rewolucje”, które do TVN Style przyciągnęło aż 240 tys. widzów. Do rankingu top 10. stacja ta wprowadziła aż osiem pozycji. Pozostałe dwa miejsca zajęły programy nadane przez Polsat Play.

Raport TOP programów Stacja Wszyscy 4+
Program AMR SHR %
KUCHENNE REWOLUCJE /REALITY SHOW POL./ TVN Style 240 344 1,75
WIEM CO JEM WIEM CO KUPUJE /PROG.PORAD.POL./ TVN Style 230 240 2,28
MIASTO KOBIET /MAGAZYN/ TVN Style 224 553 2,95
SMIERC NA 1000 SPOSOBOW /SER.DOK.USA/ Polsat Play 223 489 2,32
SKARBY III RZESZY /SER.DOK.POL./ Polsat Play 222 817 1,69
PANI GADZET /PROG.PORAD.POL./ TVN Style 212 398 1,75
IDEALNA NIANIA /REALITY SHOW POL./ TVN Style 203 270 1,69
BOSACKA CUDNIE CHUDNIE /REALITY SHOW POL./ TVN Style 185 952 1,58
EKSTREMALNE ODCHUDZANIE /FILM DOK.ANG./ TVN Style 185 171 1,48
W ROLI GLOWNEJ ... /TALK SHOW POL./ TVN Style 181 694 1,21


Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia.

Dołącz do dyskusji: Kanały lifestylowe: Polsat Play na podium, TVN Style liderem

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Borubar
Cieszy mnie awans play bo sam od jakiegos czasu zacząłem coraz częściej go ogladać. Świetne wojenne dokumenty, program Woloszanskiego, niesamowite Chlopaki do wzięcia Morawskich i szalona Smierć na 1000 sposobów.
0 0
odpowiedź
User
rosie
nie ma zadnego dobrego kanalu o modzie tzn. Fashion nie jest taki zly, ale co widac po wynikach nie przystaje do polskiej widowni. Chce zalozyc polski kanal o modzie... Niedrogie polskie programy, wysoka ogladalnoscc co widac po blogach modowych w internecie, troche programow zagranicznych, sporo sponsorow i reklamodawcow itd. Znam się na tym. Wszelkie prawa zastrzezone.:) Szukam inwestora!!! olgavangogh@wp.pl
0 0
odpowiedź
User
Piotr
Cieszę się, że nasze polskie, lokalne kanały wyprzedziły zagraniczne badziewia. Jak widać w tym segmencie kanałów tematycznych TVN jest górą (szkoda, że nie przekłada się to podupadający w ostatnich latach poziom głównej anteny nadawcy). Polsat jakoś nie może przebić się ze swoimi "podróbkami".
0 0
odpowiedź