SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Karol Paciorek, Vlog Cash i Maciej Je w kampanii Finlandii

Wystartowała influencerska kampania wizerunkowa marki Finlandia Vodka w ramach idei „Jestem czystością... Jestem Finlandia Vodka”. W jej ramach Karol Paciorek, Vlog Casha i Maciej Je udali się na tydzień do Finlandii.

Do współpracy marka zaprosiła Karola Paciorka, Vlog Cashę oraz Macieja Je. Influencerzy wyruszyli na tydzień do Finlandii, aby przekonać się, jak czystość regionu przekłada się na czystość produktu, który podkreśla w swojej komunikacji marka. Mieli za zadanie odkryć piękno i czystość fińskiej przyrody, kuchni oraz relacji i charakteru ludzi.

„Jako marketerzy wiemy,jak trudno czasem jest udowodnić światu ideę marki. Celem podróży było właśnie pokazanie tego, że marka i jej produkt pochodzą z czystości natury” – mówi Olga Jakubiak, head of social w K2 Create (Grupa K2).

Za pomysł koncepcyjny, współpracę z influencerami, realizacje i nadzór projektowy odpowiada agencja K2 Create. Kampania potrwa do 30 kwietnia 2022 roku.

Dołącz do dyskusji: Karol Paciorek, Vlog Cash i Maciej Je w kampanii Finlandii

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
to promo alko
jest w koncu legalne czy nie : D?
0 0
odpowiedź
User
123
vlog cash!?!..to dopiero jaja jak berety,nie wiem kogo moze ten gostek na..jc,,Finlandie?
0 0
odpowiedź
User
Patointeligencja
Reklamowanie wódki jest nielegalne. Nawet jeśli jawnie obchodzi się przepisy wysyłając influenzę na wycieczkę zagraniczną. Kto doniesie do UOKiK?
0 0
odpowiedź