„Klan” stracił 180 tys. widzów. TVP1 liderem rynku
Telenowelę „Klan” w bieżącym roku śledzi średnio 2,57 mln widzów, czyli o 180 tys. mniej niż w analogicznym okresie ub.r. Serial daje TVP1 pozycję lidera rynku wśród wszystkich widzów i trzecie miejsce w grupie komercyjnej.
Jak pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl, średnia widownia odcinków telenoweli pokazanych w okresie od 7 stycznia do 16 kwietnia br. wyniosła 2,57 mln osób. Udział TVP1 w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 20,17 proc. wśród wszystkich widzów oraz 12,20 proc. w grupie komercyjnej 16-49. Serial na antenie TVP1 oglądać można od poniedziałku do piątku o godz. 17.55.
W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 19 lutego br. Przed telewizorami zgromadził on 3,10 mln oglądających.
Data |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR % |
|
19-02-2015 |
3 097 075 |
22,31% |
23-02-2015 |
3 023 640 |
22,76% |
07-01-2015 |
2 940 175 |
20,48% |
W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej obyczajowa produkcja straciła 180 tys. widzów. Wówczas średnia widownia „Klanu” wyniosła 2,75 mln oglądających przy udziale na poziomie odpowiednio 21,72 proc. i 13,33 proc.
TVP1 w czasie emisji produkcji jest liderem rynku telewizyjnego. Na drugim miejscu plasuje się Polsat, nadający w tym paśmie końcówkę „Dlaczego ja?” oraz serial „Pierwsza miłość”, co daje mu 14,81 proc. udziału. Trzeci jest TVN (końcówka „Ukrytej prawdy” oraz „Szpital”; 14,34 proc.), a czwarta - TVP2 („Panorama”; 11,21 proc.).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej (16-49) Jedynka zajmuje trzecią pozycję za Polsatem i TVN.
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
TVP1 - Klan |
2 571 390 |
20,17% |
12,20% |
Polsat |
1 888 550 |
14,81% |
19,94% |
TVN |
1 828 628 |
14,34% |
14,53% |
TVP2 |
1 429 017 |
11,21% |
8,29% |
Najnowsze odcinki „Klanu” pokazywane są w TVP1 od poniedziałku do piątku o godz. 17.55.
Dołącz do dyskusji: „Klan” stracił 180 tys. widzów. TVP1 liderem rynku
Niebawem tv będzie tylko dla nich .Upadek medium na naszych oczach