Kubuś Scool: Czy masz sposób na owoce do szkoły?
Pod hasłem "Czy masz sposób na owoce do szkoły?" przebiega kampania reklamowa Kubusia Scool. Akcja jest prowadzona w telewizji.
Trwająca obecnie kampania reklamowa napoju Kubuś Scool podkreśla, że dostarcza on dzieciom codzienną porcję owoców, a przy tym nie zawiera konserwantów i sztucznych barwników. Spot pod hasłem "Czy masz sposób na owoce do szkoły?" pokazuje codzienny świat dziecka, które każdego dnia dzieli czas pomiędzy szkolne obowiązki i swoje własne pasje. Przekaz jest skierowany przede wszystkim do rodziców.
Akcja od początku września jest prowadzona w TVP, Polsacie, TV4, TVN, TVN7 oraz stacjach tematycznych z pakietu At Media Women (oprócz muzycznych). Kreację kampanii przygotowała agencja Saatchi & Saatchi Communications, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithMedia.
Dołącz do dyskusji: Kubuś Scool: Czy masz sposób na owoce do szkoły?
http://sokowirowki.blogspot.com