SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kuchnia+ z dużym spadkiem. Rekord TVN Turbo w 16-49

W listopadzie 2014 roku liderem oglądalności wśród stacji lifestylowych był kanał TVN Style, zaś TVN Turbo zanotowało rekordowy wynik w grupie komercyjnej. Najwięcej straciła Kuchnia+, a najwięcej zyskał Polsat Food.

Z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców, wynika, że udział stacji TVN Style w listopadzie 2014 roku wyniósł 0,71 proc. Było to o 6,58 proc. mniej niż w analogicznym okresie ub.r.

Na drugą lokatę z trzeciej awansował adresowany do mężczyzn Polsat Play, którego udział w analizowanym okresie zwiększył się o 14 proc. i wyniósł 0,57 proc. Tuż za nim znalazł się konkurencyjny kanał TVN Turbo, notujący taki sam wynik jak rok wcześniej (0,52 proc.).

Największy wzrost w zestawieniu zanotował jednak będący na ósmym miejscu Polsat Food, którego wynik w listopadzie br. poszedł do góry o 60 proc. do 0,08 proc. Z kolei najwięcej stracił kanał Kuchnia+, notując spadek o 23,08 proc. Jego wynik to 0,10 proc., co dało mu siódme miejsce.

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

Listopad

2013

2014

Lp.

Stacja

SHR %

SHR %

1

TVN Style

0,76%

0,71%

2

Polsat Play

0,50%

0,57%

3

TVN Turbo

0,52%

0,52%

4

Polsat Cafe

0,31%

0,35%

5

TLC

0,37%

0,32%

6

Domo+

0,09%

0,11%

7

kuchnia+

0,13%

0,10%

8

Polsat Food

0,05%

0,08%

9

BBC Lifestyle

0,06%

0,05%

10

Viacom Blink

0,01%

0,00%


Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera należała do stacji TVN Style, której wynik spadł o 5,05 proc. i wyniósł 0,94 proc.

Drugie miejsce zajął kanał TVN Turbo, notujący wzrost udziału o 10,39 proc. do 0,85 proc. Był to najlepszy miesięczny wynik tej stacji od jej powstania w grudniu 2003 roku.

- TVN Turbo może pochwalić się największym na rynku doświadczeniem i długą historią emisji programów motoryzacyjnych i tych skierowanych do męskiej widowni - mówi Przemysław Kwiatkowski, szef TVN Turbo. Wśród programów, które w listopadzie br. cieszyły się największą popularnością na antenie tej stacji były m.in. „Samochód marzeń: kup i zrób”, „Automaniak”, „Emil łowca fotoradarów” i „Absurdy drogowe”.

Ostatnia lokata podium w grupie 16-49 należała do Polsat Play z wynikiem na poziomie 0,70 proc. Zanotował on największy wzrost w rankingu, wynoszący 14,75 proc. W tej grupie najwięcej stracił natomiast kanał BBC Lifestyle - było to 30 proc.

Wirtualnemedia.pl

16-49

Listopad

2013

2014

Lp.

Stacja

SHR %

SHR %

1

TVN Style

0,99%

0,94%

2

TVN Turbo

0,77%

0,85%

3

Polsat Play

0,61%

0,70%

4

TLC

0,54%

0,44%

5

Polsat Cafe

0,37%

0,38%

6

kuchnia+

0,11%

0,10%

7

Polsat Food

0,09%

0,09%

8

Domo+

0,10%

0,08%

9

BBC Lifestyle

0,10%

0,07%

10

Viacom Blink

0,01%

0,00%

Dołącz do dyskusji: Kuchnia+ z dużym spadkiem. Rekord TVN Turbo w 16-49

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gie
Geniusze z Kuchnia+ stawiają na Chodakowską. David jedyi po Europie i po ray enty pokazuje kuchnię francuską, włoską. Polsat Food zaczął przypominać wszystkie odcinki, od początku Makłowicza, zaczą przypominać wszytskie odcinki Wachowicz. I tego ludzie chcą. Polskiej kuchni a nie jakiegoś cudowania.
0 0
odpowiedź
User
fooder
kuchnia+ spadek? o jaki smuteczek. chyba ktoś nie daje rady...
0 0
odpowiedź