Mobilna reklama zwiększa chęć zakupu
60 procent użytkowników mobilnego internetu jest bardziej skłonnych do kupowania danej marki w odpowiedzi na reklamę otrzymaną na swój telefon komórkowy.
Tak wynika z badania przeprowadzonego przez agencje Aerodeon i Millward Brown, w którym udział wzięło 1000 brytyjskich użytkowników internetu w wieku od 18 do 64 lat - informuje serwis Brand Republic.
Z mobilnego internetu korzysta ponad połowa użytkowników logujących się do sieci za pomocą komputera. W przypadku badanych w wieku od 18 do 24 lat wskaźnik ten wyniósł aż 77 procent. Z kolei 1/3 użytkowników mobilnego internetu surfuje w ten sposób po sieci przynajmniej raz w tygodniu.
Z badania wynika też, że ponad połowa osób regularnie korzystających z mobilnego Internetu korzysta z tego medium w poszukiwaniu informacji na temat drogich produktów i usług, takich jak samochody czy wyjazd na wakacje.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Mobilna reklama zwiększa chęć zakupu