Mobilne reklamy docierają do studentów
Mobilni marketerzy nie muszą się martwić czy amerykańscy studenci mają możliwość odbierania przesyłanych przez nich wiadomości.
Wynika to z faktu, że aż 90 procent studentów z USA posiada telefony komórkowe - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer, powołując się na badanie przeprowadzone w sierpniu bieżącego roku przez Harris Interactive na zlecenie firmy Alloy Media + Marketing.
70 procent respondentów z tej grupy stwierdziło też, że wysyła i odbiera za pomocą swoich urządzeń wiadomości tekstowe.
Czynność ta jest wśród studentów zza oceanu coraz popularniejsza, co potwierdza z kolei badanie przeprowadzone w maju bieżącego roku przez Youth Trends. 72 procent respondentów stwierdziło wówczas, że w porównaniu z ubiegłym rokiem częściej komunikuje się ze znajomymi za pomocą wiadomości tekstowych. Tylko 6 procent badanych robi to rzadziej, a 21 procent tak samo często jak przed rokiem.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Mobilne reklamy docierają do studentów