SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Multimedia Polska zyskała 30 000 abonentów

Telewizja cyfrowa to usługa sieci Multimedia Polska, która nadal notuje najdynamiczniejszy wzrost w portfolio operatora. Przeciętny klient sieci ma już ponad dwie usługi, a liczba jej abonentów w ciągu roku wzrosła o 30 000.

Na koniec marca br. Multimedia Polska miała 730,2 tys. abonentów, o 4 proc. więcej niż rok wcześniej. Wzrost ten to m.in. zasługa akwizycji innych operatorów i własnego rozwoju sieci. Liczba użytkowników korzystających z telewizji cyfrowej oraz IPTV wzrosła do ponad 202 tys., czyli aż o 30 proc.

Drugą najpopularniejszą usługą Multimediów pozostaje dostęp do internetu. Na koniec I kwartału 2012 roku korzystało z niego  ponad 410 tys. klientów, czyli o 11 proc. więcej niż rok wcześniej. To dane łączne dotyczące internetu stacjonarnego i mobilnego.

Z kolei o 5 proc. wzrosła liczba abonentów telefonii (łącznie stacjonarnej i mobilnej), która na koniec marca br. wyniosła 271 tys.

Rośnie też popularność pakietów. Z Triple Play (trzy usługi) korzysta już 107 tys. użytkowników Multimediów. Double Play wykupiło natomiast 245 tys. abonentów.

Natomiast średnia liczba usług przypadających na abonenta Multimediów (tzw. RGU/abonenta) wyniosła na koniec I kwartału 2012 roku 2,11, podczas gdy rok wcześniej było to 1,98.

Dołącz do dyskusji: Multimedia Polska zyskała 30 000 abonentów

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Boa
To ciekawe bo ponad 3000 abonentów miesięcznie rezygnuje z usług firmy w skrzynkach tylko puste kable sterczą.
0 0
odpowiedź
User
Maxw2
TPsa mogła by kupić 6 takich multimediów ale po co kupować wydmuszkę :)
0 0
odpowiedź
User
jan sebastian bach
moim zdaniem multimedia chyba starają się zaprzeczać faktom i rzeczywistości . BO zamiast zyskiwać abonenta to systematycznie go tracą bo informacja która jest w biurze obsługi jest chaotyczna i nie fachowa jedynie zamydla oczy abonenta bo zamiast fachowej informacji i obsługi to jedynie pozostaje tylko niesmak ........
0 0
odpowiedź