SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa polska telewizja

Wczoraj KRRiT przyznała koncesję dla nowej polskiej stacji telewizyjnej

Już 14 lutego na polskim rynku telewizyjnym pojawi się nowa stacja. Wczoraj KRRiT przyznała spółce Nova Communications koncesją na kanał satelitarno-kablowy 4fun.tv.

"4fun.tv to nie telewizja interaktywna w jej starym rozumieniu, to nowy, lepszy wymiar interaktywności wykorzystujący najnowocześniejsze, dostępne na rynku rozwiązania technologiczne. To telewizja, która wychodzi naprzeciw potrzebom widzów, daje im możliwość wyrażenia się. To użytkownicy telefonii komórkowej, Internetu i telewizji sami tworzą 4fun.tv, mają wpływ na zawartość programową i emitowane programy" - mówi Piotr Szostak, Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu w 4fun.tv.

Nowy kanał dostępny będzie bezpłatnie w ofercie operatorów kablowych, na platformach cyfrowych, na satelicie Eutelsat w wersji nie kodowanej oraz w szerokopasmowym Internecie. W początkowym etapie nadawania znajdzie się w pakietach oferowanych przez UPC oraz Cyfrę+ i Cyfroey Polsat. 4fun.tv jest kanałem bezpłatnym, nadawanym 24 godziny na dobę.

"Liczymy, że już w początkowym etapie nadawania dotrzemy do 1,5 miliona, a do końca 2004 do 4 mln gospodarstw domowych."- mówi Dariusz Stokowski, Prezes Zarządu 4fun.tv. "4fun.tv jest kanałem nie kodowanym i darmowym. Dzięki temu można go będzie odbierać na satelitach analogowych, a to ponad 2 mln gospodarstw domowych - dodaje.

"4fun.tv to rewolucja na rynku mediów, nowy model biznesowy, unikalna oferta skierowana zarówno do reklamodawców, jak i do widzów. To prawdziwa interaktywność, TV inna niż wszystkie. To telewizja przyszłości, medium idealne dla potrzeb młodej generacji, gdyż daje im szansę tworzenia, ale też doskonała platforma komunikacji marketingowej dla firm, które chcą dotrzeć właśnie do tej młodej widowni. To telewizja skazana na sukces" - mówi Ross Newens, Wice Prezes 4fun.tv.

4fun.tv to telewizja skierowana do aktywnych, pozytywnych, ambitnych, lubiących zmiany ludzi w wieku od 12 do 29 lat. Telewizja chce dotrzeć do wszystkich ciekawych świata, którzy pragną się wyrazić i kochają zmiany. 4fun.tv podchodzi do każdego widza indywidualnie, oferując mu bogate w treść i walory rozrywkowe programy.

"Chcemy, aby nasi widzowie identyfikowali się z 4fun.tv oraz prezentowanymi na ekranie treściami. Pragniemy, aby 4fun.tv jako marka była jasno kojarzona z nowym, lepszym wymiarem interaktywności, by ludzie czuli, iż 4fun.tv to część ich życia" - mówi Paweł Sito, dyrektor programowy telewizji - "Chcemy, by widzowie oglądając 4fun.tv nie tylko dobrze się bawili, ale także by mieli szansę wykazać się i wyrazić. Dajemy im okazję na zaistnienie oraz dobrą zabawę. Oferujemy innowacyjne podejście, atrakcyjną i niestandardową formę przekazu, ale liczymy również na pomysły ze strony oglądających nasze programy widzów. Nasze programy są bardzo oryginalne, zabawne, niebanalne i o to nam chodzi" - dodaje Paweł Sito.

Dołącz do dyskusji: Nowa polska telewizja

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl