Oglądalność stacji z grupy TVN spadła w lipcu o 0,2 pkt
Łączna oglądalność stacji z grupy TVN, liczona całodobowo, wyniosła w lipcu 20,3%, co oznacza spadek o 0,2 pkt r/r, wynika z piątkowego komunikatu TVN.
W tzw. "peak time", czyli w godzinach 18:00-23:00, oglądalność stacji z grupy TVN wyniosła 23,3% wobec 22,6% w lipcu 2007 roku. Oglądalność sztandarowego kanału grupy - TVN - wyniosła w lipcu 13,7% licząc całodobowo (spadek o 0,5 pkt), a w "peak time" 17,8% (wzrost o 0,3 pkt.
Udział stacji z grupy TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) spadł w lipcu o 0,7 pkt r/r do 20,5% licząc całodobowo. W "peak time" udział stacji TVN spadł o 0,1 pkt do 22,9%.
Udział kanału TVN w grupie docelowej wyniósł całodobowo 13,9% (spadek o 1,3 pkt r/r), a w "peak time" 17,4% wobec 18% w lipcu 2007 r.
"12 sierpnia 2008 r. zaprezentujemy jesienną ofertę programową kanału TVN, która w dużym stopniu zdeterminuje Polski rynek telewizyjny w IV kwartale, najważniejszym okresie roku" - deklaruje TVN w komunikacie.
Udział kanału informacyjnego TVN 24 w jego grupie docelowej (mieszkańcy miast pow. 100 tys., pow. 25 lat o przychodach powyżej średniej) wyniósł w lipcu 6,2% wobec 7,7% przed rokiem. W 'peak time' wynik wyniósł 4,8% wobec 5,6% w lipcu 2007 r.
Dołącz do dyskusji: Oglądalność stacji z grupy TVN spadła w lipcu o 0,2 pkt