SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polsat News i Superstacją idą "łeb w łeb", TVP Info i TVN 24 tracą

Październik br. był drugim miesiącem, w którym Polsat News gromadził taką samą widownię jak Superstacja. Natomiast TVP Info i TVN 24 miały mniej widzów niż rok temu, ale już w ujęciu miesięcznym ten drugi kanał zyskał - wynika z comiesięcznego raportu Wirtualnemedia.pl.

Zarówno Polsat News, jak i mająca ponad dwa razy większy zasięg Superstacja przyciągnęły w październiku br. przed ekrany średnio 11,8 tys. osób przy udziale w rynku telewizyjnym na poziomie 0,21 proc. Oglądalność obu kanałów wzrosła w porównaniu do września o 10,2 proc., ale Superstacja straciła w ujęciu rocznym 21,7 proc. oglądających.

Liderem rankingu kanałów informacyjnych w październiku br. była jednak stacja TVP Info. Miała ona w zeszłym miesiącu 234,2 tys. widzów i 4,09 proc. udziału, a jej widownia w ujęciu rocznym spadła o 22,9 proc., choć w miesięcznym tylko o 0,8 proc. TVN 24 w październiku br. oglądało natomiast 161,6 tys. widzów przy udziale wynoszącym 2,82 proc. Rok wcześniej stacja przyciągała aż 210 tys. oglądających, ale we wrześniu br. miała mniejszą oglądalność - wyniosła ona 151 tys. widzów - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtulanemedia.pl.



Wszyscy 4+
Kabel-satelita
Stacja Miesiąc Rok AMR SHR % SHR %
TVP Info Wrzesień 2008 236 091 4,40% 3,23%

Październik 2007 303 565 5,06% 3,77%

Październik 2008 234 142 4,09% 3,08%






TVN 24 Wrzesień 2008 150 974 2,81% 4,82%

Październik 2007 209 887 3,50% 6,40%

Październik 2008 161 595 2,82% 4,86%






Polsat Wrzesień 2008 10 683 0,20% 0,34%
News Październik 2008 11 769 0,21% 0,35%






Superstacja Wrzesień 2008 10 683 0,20% 0,34%

Październik 2007 15 027 0,25% 0,46%

Październik 2008 11 768 0,21% 0,35%

Nieco większą widownię wśród kanałów ekonomicznych miała w październiku br. TV Biznes, która przyciągała przed ekrany 3 tys. oglądających, o 18,2 proc. więcej niż we wrześniu br., ale o 13 proc. mniej niż w październiku ub.r. Z kolei oglądalność TVN CNBC Biznes wyniosła 2,7 tys. osób, co oznacza spadek w porównaniu do września br. o 23,6 proc.



Wszyscy 4+
Kabel-satelita
Stacja Miesiąc Rok AMR SHR % SHR %
TV Biznes Wrzesień 2008 2 520 0,05% 0,08%

Październik 2007 3 423 0,06% 0,10%

Październik 2008 2 977 0,05% 0,09%






TVN CNBC Wrzesień 2008 3 532 0,07% 0,11%
Biznes Październik 2008 2 697 0,05% 0,08%

Na czele najpopularniejszych programów TVP Info w październiku br. znalazły się "Serwis informacyjny" i "Telekurier", w TVN 24 najchętniej oglądano "Wydanie specjalne" i "Kropkę nad i", a w Superstacji - "Bez ograniczeń" i "Informacje dnia".

TVP INFO

Wszyscy 4+
Program Godz. Data AMR SHR %
TVP INFO - SERWIS INFORMACYJNY 21:29 09-10-2008 1 086 147 7,98%
TELEKURIER 21:05 03-10-2008 1 033 617 7,22%
PASMA LOKALNE - PROGRAMY LOKALNE 21:44 22-10-2008 926 529 7,11%
MINAL DZIEN
/PROG.INFO.POL./
22:05 15-10-2008 719 314 5,60%
FORUM
/PROG. PUBLICYSTYCZNY/
20:10 24-10-2008 715 169 4,49%
MINELA DWUDZIESTA
/PROG.PUBL./
20:09 23-10-2008 715 032 4,58%
TVP INFO - BIZNES /SERWIS EKONOMICZNY/ 17:37 26-10-2008 709 937 5,25%
MIEJSCA PRZEKLETE /FILM DOK.POL./ 20:00 18-10-2008 680 104 4,79%
RELACJA NA ZYWO 16:39 30-10-2008 652 686 6,97%
WYWIAD Z KARDYNALEM STANISLAWEM DZIWISZEM 21:05 16-10-2008 615 803 3,97%
SPORT /SERWIS SPORT./ 13:51 26-10-2008 598 471 6,37%
MLODZIEZ KONTRA...CZYLI POD OSTRZALEM /PROGR. PUBL./ 20:51 19-10-2008 514 926 3,14%
SPORTOWY WIECZOR
/MAG.SPORTOWY/
23:03 11-10-2008 501 462 5,14%
SPORTOWA DEBATA
/PUBLIC.SPORT./
10:00 26-10-2008 498 568 5,86%
SWIATOWIEC
/MAG.TURYST./
09:00 05-10-2008 497 609 7,86%


TVN 24

Wszyscy 4+
Program Godz. Data AMR SHR %
TVN 24 - WYDANIE SPECJALNE 16:43 15-10-2008 787 148 10,18%
KROPKA NAD I /PROG.PUB./ 20:01 15-10-2008 771 019 4,97%
KONFERENCJA PRASOWA /RELACJA/ 16:30 15-10-2008 763 655 10,20%
FAKTY PO FAKTACH 19:26 15-10-2008 680 624 4,83%
24 GODZINY
/MAG.INFO.POL./
21:28 14-10-2008 603 860 4,23%
SZKLO KONTAKTOWE
/PROG. PUBL. POL./
22:00 15-10-2008 560 801 4,53%
POLSKA I SWIAT
/MAG.INF.POL/
20:22 14-10-2008 534 308 3,39%
SKANER POLITYCZNY
/PROG.PUBLIC.POL./
18:32 15-10-2008 484 122 4,09%
SERWIS INFORMACYJNY 14:30 15-10-2008 449 784 10,12%
RELACJA NA ZYWO 16:52 30-10-2008 444 556 4,55%
TERAZ MY ! DOGRYWKA
/PROG.PUBLIC.POL./
23:20 13-10-2008 427 869 6,90%
LOZA PRASOWA
/PROG.PUBLIC.POL./
11:39 26-10-2008 406 126 4,55%
DZIEN PO DNIU
/MAG. INFO. POL./
23:00 15-10-2008 405 472 5,84%
PIASKIEM PO OCZACH / PROG. POLIT. POL / 20:01 03-10-2008 391 999 2,75%
KAWA NA LAWE /PROG.PUBL./ 10:54 05-10-2008 355 417 4,47%

Superstacja

Wszyscy 4+
Program Godz. Data AMR SHR %
BEZ OGRANICZEN
/PROG.PUBL./
21:00 17-10-2008 108 522 0,74%
INFORMACJE DNIA /PROG.INFO./ 23:59 07-10-2008 84 277 2,44%
ROZMOWA DNIA
/PROG.PUBL.POL./
20:31 13-10-2008 80 587 0,50%
DZIENNIK
/PROG.INFO./
23:00 04-10-2008 71 380 0,74%
MUSISZ TO MIEC?
/PROG.PORAD.POL./
16:40 18-10-2008 56 834 0,72%
TEKSTY I KONTEKSTY
/PROG.PUBLIC.POL./
18:32 16-10-2008 54 354 0,43%
GOSCIE WIECZORU
/PROG.PUBLIC.POL./
10:40 10-10-2008 51 985 1,85%
SALON POLITYCZNY
/PROG.PUBL./
22:16 05-10-2008 48 595 0,45%
PUSZKA PARADOWSKIEJ
/PROG.PUBL./
13:09 12-10-2008 46 158 0,53%
JEDNYM OKIEM /REP./ 18:30 18-10-2008 44 396 0,42%
SPORT /SERWIS SPORT./ 19:16 06-10-2008 38 835 0,28%
TEA TIME
/PROG. PUBLICYST.POL./
16:11 27-10-2008 38 426 0,40%
KONFERENCJA PRASOWA /RELACJA/ 12:00 09-10-2008 37 941 1,26%
CZARNO NA BIALYM /PROG.PUBL./ 00:16 04-10-2008 37 669 0,84%
TYDZIEN ZLECIAL
/PROG.PUBL./
00:23 25-10-2008 36 534 0,79%

Wszystkie prezentowane dane pochodzą z instytutu AGB Nielsen Media Research i zostały przygotowane dla Wirtulanemedia.pl.
Stacja Zasięg techniczny (proc. gospodarstw domowych)
TVP Info 88,1
TVN 24 46,8
Superstacja 38,4
TV Biznes 31,9
TVN CNBC Biznes 25,2
Polsat News 16,9

Dołącz do dyskusji: Polsat News i Superstacją idą "łeb w łeb", TVP Info i TVN 24 tracą

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl